Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:21 

Hardtraxx Elite

Artiest: Atmozfears & Adrenalize

Track(s): Pure Fantasy (Edit)

Sample/video:

Voor het eerst gedraaid op X-Qlusive wildstylez :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 02:06 

Hardtraxx Veteran

:sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:28 

Artiest

Leuke edit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
:sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:03 

Hardtraxx Veteran

Ik snap wel waarom Atmozfears toch op Q-dance feesten staan ondanks hun zeer saaie en energieloze nummers. Dovje moet iets doen om het hachje van Scantraxx te redden en duwt dit door de strot van het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:06 

Hardtraxx Elite

Na 15 bier kun je die melodie misschien beter begrijpen, ik snap er helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Na 15 bier kun je die melodie misschien beter begrijpen, ik snap er helemaal niks van.

Tijdens carnaval hoor ik deze liever niet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:38 

Artiest

The Indicator schreef:

beter kunnen = uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:47 

Hahaha wat makkelijk weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:55 

Hardtraxx Veteran

Tvds schreef:
The Indicator schreef:

beter kunnen = uploaden

Mag hij dan ook bij Scantraxx ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Tvds schreef:
The Indicator schreef:

beter kunnen = uploaden

Jezus... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 08:47 

Hardtraxxer

Volgens mij is hij sarcastisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

Laten we het hopen haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:50 

Hardtraxx Veteran

Tvds schreef:
The Indicator schreef:

beter kunnen = uploaden

Zucht.... had wel wat meer professionaliteit verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:41 

Hardtraxx Veteran

Bericht aangepast, was beetje gemeen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:57 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Die tvds moest weer eens nodig schijten. Maar dat komt wel heel vaak voor. Volgens mij heeft hij iets verkeerds gegeten.

Adrenalize heeft hem gedraaid en ik hoor andere kicks, dus wss is dit een edit van Adrenalize ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:36 

Hardtraxx Newbie

SL8492 schreef:
-

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
Doe mee aan de discussies hier op de website. Alleen links/mirrors neerzetten wordt gezien als spam en worden verwijdert of gewijzigd door de Beheerders of Moderators.
Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:41 

Hardtraxx Newbie

hardestijl schreef:
SL8492 schreef:
Die tvds moest weer eens nodig schijten. Maar dat komt wel heel vaak voor. Volgens mij heeft hij iets verkeerds gegeten.

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
Doe mee aan de discussies hier op de website. Alleen links/mirrors neerzetten wordt gezien als spam en worden verwijdert of gewijzigd door de Beheerders of Moderators.
Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.

Totaal mee eens, Er zijn hier een paar die het echt goed verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

Welkom op Hardtraxx! :corn:

OT: Vind deze edit niet veel aan, origineel pakt me ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

Hannes schreef:
hardestijl schreef:
SL8492 schreef:

Citaat:

Totaal mee eens, Er zijn hier een paar die het echt goed verpesten.

Sorry bericht al aangepast. Wilde grappig zijn maar het komt toch in het verkeerde keelgat, en terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:57 

Hardtraxx Elite

Deze reacties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:37 

Hardtraxx Elite

Tvds schreef:
The Indicator schreef:

beter kunnen = uploaden

Hahaha, trieste reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:43 

emmerick schreef:
Deze reacties...

En deze had ik wel van jou verwacht, de grootste Atmozfearz fanboy van het virtuele wereldje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:07 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Tvds schreef:
The Indicator schreef:

beter kunnen = uploaden

Hahaha, trieste reactie.

Ja, want de rest van de reacties waren allemaal heel volwassen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks