J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Artiest: Atmozfears & Adrenalize

Track(s): Pure Fantasy (Edit)

Sample/video:
View on YouTube

Voor het eerst gedraaid op X-Qlusive wildstylez :)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
:sleep: :sleep: :sleep:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Leuke edit :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
XtD wrote::sleep: :sleep: :sleep:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik snap wel waarom Atmozfears toch op Q-dance feesten staan ondanks hun zeer saaie en energieloze nummers. Dovje moet iets doen om het hachje van Scantraxx te redden en duwt dit door de strot van het publiek.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Na 15 bier kun je die melodie misschien beter begrijpen, ik snap er helemaal niks van.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
The Indicator wrote:Na 15 bier kun je die melodie misschien beter begrijpen, ik snap er helemaal niks van.
Tijdens carnaval hoor ik deze liever niet :).
T
Artiest
52 posts member since 2012
last seen Mar 2026
The Indicator wrote:Na 15 bier kun je die melodie misschien beter begrijpen, ik snap er helemaal niks van.
beter kunnen = uploaden
J
Hahaha wat makkelijk weer :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Tvds wrote:
beter kunnen = uploaden
Mag hij dan ook bij Scantraxx ?
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Tvds wrote:
beter kunnen = uploaden
Jezus... :')
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Volgens mij is hij sarcastisch :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Laten we het hopen haha. :P
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Tvds wrote:
beter kunnen = uploaden
Zucht.... had wel wat meer professionaliteit verwacht.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Bericht aangepast, was beetje gemeen ;)
Last edited by SL5963 on 08 Feb 2013 22:49, edited 2 times in total.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
SL8492 wrote:Die tvds moest weer eens nodig schijten. Maar dat komt wel heel vaak voor. Volgens mij heeft hij iets verkeerds gegeten.
Adrenalize heeft hem gedraaid en ik hoor andere kicks, dus wss is dit een edit van Adrenalize ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
-
Last edited by SL5963 on 08 Feb 2013 22:49, edited 1 time in total.
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2013
last seen Sep 2015
SL8492 wrote:-
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
Doe mee aan de discussies hier op de website. Alleen links/mirrors neerzetten wordt gezien als spam en worden verwijdert of gewijzigd door de Beheerders of Moderators.
Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2013
last seen Oct 2013
hardestijl wrote:
SL8492 wrote:Die tvds moest weer eens nodig schijten. Maar dat komt wel heel vaak voor. Volgens mij heeft hij iets verkeerds gegeten.
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
Doe mee aan de discussies hier op de website. Alleen links/mirrors neerzetten wordt gezien als spam en worden verwijdert of gewijzigd door de Beheerders of Moderators.
Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Totaal mee eens, Er zijn hier een paar die het echt goed verpesten.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Welkom op Hardtraxx! :corn:

OT: Vind deze edit niet veel aan, origineel pakt me ook niet..
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Hannes wrote:
hardestijl wrote:
Totaal mee eens, Er zijn hier een paar die het echt goed verpesten.
Sorry bericht al aangepast. Wilde grappig zijn maar het komt toch in het verkeerde keelgat, en terecht.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Deze reacties...
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Tvds wrote:
beter kunnen = uploaden
Hahaha, trieste reactie.
J
emmerick wrote:Deze reacties...
En deze had ik wel van jou verwacht, de grootste Atmozfearz fanboy van het virtuele wereldje
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
The Indicator wrote:
Tvds wrote:
beter kunnen = uploaden
Hahaha, trieste reactie.
Ja, want de rest van de reacties waren allemaal heel volwassen.