Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears & Adrenalize

Track(s): Posession

Sample/video:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XWd9opnoCBk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De melodie klinkt zo op het eerste gehoor wel leuk.. voor de rest is de kwaliteit een beetje heel slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 21:26 
 

Gemaakt door 2 kinderen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:27 
 
Hardtraxxer

Atmozfears & Adrenalize - Posession ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt toch best vet dit, benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adrenalize was zelf ook nog met een zomerplaat bezig. Hier hoor je duidelijk de screeches van Tim. Zal dus inderdaad wel een duo plaat zijn.

Klinkt vet! Ben benieuwd naar betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:27 
 
Hardtraxxer

wizzieuploadzz schreef:
Atmozfears & Adrenalize - Posession ;)


Deze inderdaad.


@47.00

Screech is in eerste instantie niet verkeerd maar gaat veel te lang door waardoor deze vrij irritant wordt. 'Duistere' gedeelte van de break vind ik wel lekker, melodie veel te cheesy. Matige track imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, niks an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt jammer man, er zat best wel potentie in die intro met die toch niet allerdaagse screetches. Dit wordt dan verneukt door in deze intro al pitchkicks te gebruiken en daana nog eens met een blije climax te komen waaraan een duistere break vooraf ging. Doodzonde, dit had best wel een vette plaat kunnen zijn voor mijn gevoel :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite

What the fuck, ik dacht dit word lekker rauw. Komt er een gay tududu deuntje in de break XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 13:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

vind het een erg vette plaat. gave melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
What the fuck, ik dacht dit word lekker rauw. Komt er een gay tududu deuntje in de break XD

Met deze 2 namen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
hotymoty schreef:
What the fuck, ik dacht dit word lekker rauw. Komt er een gay tududu deuntje in de break XD

Met deze 2 namen? :huh:


Ik denk dat hij het meer had over de sfeer die in de break gecreƫerd word. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 16:02 
 
Hardtraxx Elite

SkiggyRapz18 schreef:
Leonidas schreef:
hotymoty schreef:
What the fuck, ik dacht dit word lekker rauw. Komt er een gay tududu deuntje in de break XD

Met deze 2 namen? :huh:


Ik denk dat hij het meer had over de sfeer die in de break gecreƫerd word. :thumbup:

Ja precies, met die duistere vocal enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
hotymoty schreef:
What the fuck, ik dacht dit word lekker rauw. Komt er een gay tududu deuntje in de break XD

Met deze 2 namen? :huh:

Het is maar net wat je rauw vind, maar Monster/Destroy/Lost/Up Top vind ik niet echt mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:37 
 

patrickjeb schreef:
Leonidas schreef:
hotymoty schreef:
What the fuck, ik dacht dit word lekker rauw. Komt er een gay tududu deuntje in de break XD

Met deze 2 namen? :huh:

Het is maar net wat je rauw vind, maar Monster/Destroy/Lost/Up Top vind ik niet echt mainstream


Huh? Mag eenzelfde artiest tegenwoordig mainstream en raw maken? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 09:56 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:

Huh? Mag eenzelfde artiest tegenwoordig mainstream en raw maken? :/


Natuurlijk niet, dat is zo 2012.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks