Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd een aardig plaatje, zal niet de hoogvlieger van t album worden.
Hij staat er trouwens niet echt zelfverzekerd bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke track :)
beetje jammer dat hij stil staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:34 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Idd een aardig plaatje, zal niet de hoogvlieger van t album worden.
Hij staat er trouwens niet echt zelfverzekerd bij. :P


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een foto had beter geweest, dit is gewoon ... awkward imo. :/
Leuke track, maar zal niet veel geluisterd worden als het album uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke track. Er had alleen best wel een smile op ze gezicht mogen komen. Ben wel benieuwd hoe de rest daar staat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

Endymion - Raging in the dancehall (coone remix)? Lijkt 'ie echt vet veel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de track erg fijn klinken toen ik net Adaro's Decibel after setje hoorde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:50 
 
Hardtraxx Elite

Wel leuk maar niet geweldig.
En waarom in vredesnaam die animatie in die clip, ziet er niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Aardig plaatje.
Had het leuker gevonden als ie helemaal uit zijn dak ging.

Dan had je weer A-Lusion - Start Living taferelen gekregen.

Mid klinkt prima, break vind ik de vocals een beetje kut maar de melodie wel ok. Climax wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Parvuz schreef:
Idd een aardig plaatje, zal niet de hoogvlieger van t album worden.
Hij staat er trouwens niet echt zelfverzekerd bij. :P


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

OP niet genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
OP niet genoeg?


Video doet het niet meer.
Hij heeft zichzelf van de video afgeknipt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks