Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Armin Van Buuren

Track(s): Shiverz (Frontliner Remix) (2014 Edit)

Sample/video:

http://youtube.com/watch?v=MPVh2-kIYXY

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duizend maal gaver dan het origineel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:14 
 
Hardtraxxer

geen anti :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:14 
 
Hardtraxx Addict

Gelukkig doet hij toch nog iets met die geniale melodie. Jammer dat de kick aardig hoog klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ze beginnen het blijkbaar allemaal te beseffen dat er veel te veel anti's gebruikt worden tegenwoordig. Eindelijk, zeg. Er mogen wel meer melodiëen doorgezet worden ipv zo'n kut anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ze beginnen het blijkbaar allemaal te beseffen dat er veel te veel anti's gebruikt worden tegenwoordig. Eindelijk, zeg. Er mogen wel meer melodiëen doorgezet worden ipv zo'n kut anti.

Als ze dat nou ook eens bij Drumz en Let me see ya doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Let me see ya ^^

nieuwe-tracks-hs/bass-modulators-let-me-see-ya-live-edit-t44268.html :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Deze zat ook al in een set ergens, ben vergeten welke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ze beginnen het blijkbaar allemaal te beseffen dat er veel te veel anti's gebruikt worden tegenwoordig. Eindelijk, zeg. Er mogen wel meer melodiëen doorgezet worden ipv zo'n kut anti.


Exact! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Deze zat ook al in een set ergens, ben vergeten welke :P


Frontliner @ xxlerator outdoor, maar die set kon ik niet meer vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
Mitzinator schreef:
Deze zat ook al in een set ergens, ben vergeten welke :P


Frontliner @ xxlerator outdoor, maar die set kon ik niet meer vinden.

Die had ik dus wel opgenomen, maar in de slechtste kwaliteit ooit. x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:

Jeej dankje ik ben blij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaa zo had ie de eerste keer al moeten zijn!! (L) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Die kick klinkt een beetje raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

:sick: Mc Villain :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:31 
 
Hardtraxxer

JÁÁÁÁÁ!!!! :drool:

Hopelijk krijgt deze nog release of iets dergelijks (TSOF?) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

HSlovah schreef:
JÁÁÁÁÁ!!!! :drool:

Hopelijk krijgt deze nog release of iets dergelijks (TSOF?) :thumbsup:

Denk dat deze uiteindelijk (na tsof misschien?) een free release krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

iMark schreef:
:sick: Mc Villain :sick:


HEEEEE HOOOOOO ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 14:32 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
:sick: Mc Villain :sick:

op feestjes nooit echt last van maar als je het zo terug luistert is het echt verschrikkelijk ja
OT: Lekker nummertje!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks