Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat Armin echt spontaan gaat lachen als hij dit hoort.. Als je de eer krijgt om um te remixen, maak dan een sterke remix niet zon slappe remix zoals deze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sierlijke moves heeft ie altijd, net een paling

wacht wel op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toen ik die melodie hoorde dacht ik gelijk van; dit kan weer eens een keer een leuke Frontliner plaat worden. Die melodie klinkt namelijk heerlijk! Zo jammer dat er dan weer zo'n saaie anti komt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Moet altijd lachen als ik dit soort filmpjes zie. Enorm druk aan de knoppen draaien terwijl ze eigenlijk niets doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Eeuwig zonde dat de melodie niet terugkomt :huh: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Gaat iedereen nu hardstyle remixes van (oude) trance tracks maken? Lekker simpel...


Hij is gevraagd door Armin om een remix te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/armin-van-buuren-shivers-frontliner-remix-t40530.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:06 
 

Ik wil wel een HQtje hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 07:56 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Ik wil wel een HQtje hoor :$


heb je dat dan nog niet??
waar zijn die connecties gebleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:


"We can't find this page" :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:55 
 

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Jro_ schreef:
Ik wil wel een HQtje hoor :$


heb je dat dan nog niet??
waar zijn die connecties gebleven


Netjes wachten op release. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij was gister in de slam harder podcast van BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:34 
 
Hardtraxxer

http://www37.zippyshare.com/v/15339360/file.html
@ 12:31
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks