TiMOTHYb schreef:
Veel wat die maakt vind ik inderdaad wel tof, z'n laatste album was helaas op een paar platen lang niet zo goed als z'n eerste. Daarnaast gaf ik aan dat ik het vet vind om 16 te horen, aangezien niemand (op Isaac na) op de feesten waar ik kom het in zijn hoofd haalt om die te draaien. Ben niet zo'n fervent early liefhebber als jij blijkbaar.
Probeerde je niet uit de tent te lokken ofzo hoor

Was gewoon een vraagje, maar ik vind het inderdaad een verkrachting van het origineel wat gewoon 1 van de grootste klassiekers is