Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Ard und Jorn

Track(s): - 16 (Crypsis edit)

Vanaf 2.20-4.20
[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/3756455/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, helaas alleen kick edit. Maarja zo kan je deze klassieker ook niet zo snel verknallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Hmm, helaas alleen kick edit. Maarja zo kan je deze klassieker ook niet zo snel verknallen.

Doe maar gewoon afblijven van deze plaat. Voegt wat mij betreft helemaal niks toe, deze slappe kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het origineel heeft niet bepaald een harde kick, maar dit is nog slapper xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je dit doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had het erger verwacht. Dit klinkt wel ok :thumbsup: Ik wil deze wel horen op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik had het ook erger verwacht, klinkt iig niet zo erg als ik verwacht had na het lezen van de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Waarom zou je dit doen?

Denk dat deze kick edit alleen voor dit feest is. Zal niet eens een free worden. Is natuurlijk wel een goede setopener, met nadruk op de vocal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het wel lachen hoor je dit ook nog eens tenminste. Volgens mij zat deze trouwens allang onder zo'n aftermovie van hem een tijd geleden, of was dat Derb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Vind het wel lachen hoor je dit ook nog eens tenminste. Volgens mij zat deze trouwens allang onder zo'n aftermovie van hem een tijd geleden, of was dat Derb?

Volgens mij vind jij alles wat Crypsis maakt/doet goed of niet? Soort van iSenSe/AVIO gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel wat die maakt vind ik inderdaad wel tof, z'n laatste album was helaas op een paar platen lang niet zo goed als z'n eerste. Daarnaast gaf ik aan dat ik het vet vind om 16 te horen, aangezien niemand (op Isaac na) op de feesten waar ik kom het in zijn hoofd haalt om die te draaien. Ben niet zo'n fervent early liefhebber als jij blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Veel wat die maakt vind ik inderdaad wel tof, z'n laatste album was helaas op een paar platen lang niet zo goed als z'n eerste. Daarnaast gaf ik aan dat ik het vet vind om 16 te horen, aangezien niemand (op Isaac na) op de feesten waar ik kom het in zijn hoofd haalt om die te draaien. Ben niet zo'n fervent early liefhebber als jij blijkbaar.

Pfff :thumbdown: Kan echt niet hoor Tim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Veel wat die maakt vind ik inderdaad wel tof, z'n laatste album was helaas op een paar platen lang niet zo goed als z'n eerste. Daarnaast gaf ik aan dat ik het vet vind om 16 te horen, aangezien niemand (op Isaac na) op de feesten waar ik kom het in zijn hoofd haalt om die te draaien. Ben niet zo'n fervent early liefhebber als jij blijkbaar.

Probeerde je niet uit de tent te lokken ofzo hoor :P Was gewoon een vraagje, maar ik vind het inderdaad een verkrachting van het origineel wat gewoon 1 van de grootste klassiekers is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voelde me zwaar op m'n pik getrapt door die AVIO vergelijking. :cry:

Hoor altijd nog liever zoiets, ht duurt ook maar een minuut verder, dan Gangsta Shit :cool: voor de 999x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

FUCK IT

Deze ging met freaqshow HARD :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er is welgeteld één keer een goede edit van 16 gemaakt sinds het origineel en dat is 4x4 van Nagoom :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Er is welgeteld één keer een goede edit van 16 gemaakt sinds het origineel en dat is 4x4 van Nagoom :cool:


Doe mij dan maar Nagoom - 4 X 4 (Jack Of Sound Adult Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Krijg je deze toch weer eens te horen, die kicks live zou ik me best wel op vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn eerste hardstyle plaat die ik ooit hoorde.
Maar dit is er niet beter op geworden helaas..
Doe mij maar gewoon het orgineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Doe mij dan maar Nagoom - 4 X 4 (Jack Of Sound Adult Remix)

Zo tyfus, wat vet zeg. Bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee is leuk, maar kicks laten heel wat te wensen over.

Na zo'n opbouw naar die climax verwacht je wel iets stevigers..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks