Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:39 
 

Archaeic AKA Yhimself
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:24 
 
Hardtraxx Addict

De climax is een beetje chaotisch en moeilijk te volgen :/
Maar kan ook aan de kwaliteit liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, hij maakt sowieso altijd wel goede tracks.
Synth mag iets voller, kick overheerst te veel in de climax.

Waarom post je niet gewoon de official waar je hem van geript hebt?

Ipv views te scoren voor je eigen kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Wat heb je trouwens aan views em subs als je geen Adsense hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Joeyvg schreef:
Wat heb je trouwens aan views em subs als je geen Adsense hebt?

Fapmateriaal blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:53 
 

Joeyvg schreef:
Wat heb je trouwens aan views em subs als je geen Adsense hebt?


Wie zegt dat ik geen adsense heb?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict

Ik krijg nooit reclames oid bij jou video's :P
En volgens mij mag je het ook niet toepassen op spul wat niet van jou is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 16:03 
 

Joeyvg schreef:
Ik krijg nooit reclames oid bij jou video's :P
En volgens mij mag je het ook niet toepassen op spul wat niet van jou is/waar je geen rechten toe hebt.


Jij beantwoord je eigen vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
Joeyvg schreef:
Ik krijg nooit reclames oid bij jou video's :P
En volgens mij mag je het ook niet toepassen op spul wat niet van jou is/waar je geen rechten toe hebt.


Jij beantwoord je eigen vraag.


Maar jij die van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Zie net dat hij een officiële release heeft onder Yhimself.

Gelieve ook de officiële preview te plaatsen wanneer die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Edit: Zie net dat hij een officiële release heeft onder Yhimself.

Gelieve ook de officiële preview te plaatsen wanneer die er is.


Dat is de video in mijn eerdere comment. Van Archaeic(eerder dus Yhimself) zijn eigen channel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Dat is de video in mijn eerdere comment. Van Archaeic(eerder dus Yhimself) zijn eigen channel.

Ik had het tegen Notoriouskaffa.
Oh en dat stiekem bijplaatsen van je kanaal in de OP gaat ook niet meer lukken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sound heeft wel iets weg van A-wak. Kom maar op met de release. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:52 
 

bRt_ schreef:
ThaBomba. schreef:
Dat is de video in mijn eerdere comment. Van Archaeic(eerder dus Yhimself) zijn eigen channel.

Ik had het tegen Notoriouskaffa.
Oh en dat stiekem bijplaatsen van je kanaal in de OP gaat ook niet meer lukken. :thumbup:


Kik um goan en denken dat ik niks van jou admin cp/mod cp weet.
Jij bent echt bruut man.
:clap:

Mod-edit: plaatje weggehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxx Addict

@hierboven :') triest weer zeg..

OT: doet me eigenlijk niet veel en klinkt ook nog verre van professioneel als ik eerlijk ben, potentie zit er wel in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Notoriouskaffa schreef:
Jij bent echt bruut man.
:clap:

Dankje! Plaatje weggehaald, is nergens voor nodig. En natuurlijk nog een waarschuwing. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 23:15 
 

bRt_ schreef:
Notoriouskaffa schreef:
Jij bent echt bruut man.
:clap:

Dankje! Plaatje weggehaald, is nergens voor nodig. En natuurlijk nog een waarschuwing. :thumbup:


welke deze ?

Mod Edit: Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 00:13 
 

User hierboven mag even 7 dagen afkoelen. Nu weer on-topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 00:17 
 
Hardtraxxer

Wat een flapdrol zeg.

OT: hele drukke climax maar verder een lekker plaatje
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks