Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 19:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Arboza

Track(s): Close Your Eyes

Sample/video:

Bron: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt aardig al vind ik je donkere shit wat vetter(al is dat ook alweer tijdje geleden).
Vraagje je produced al aardig lang toch? Nooit een goed label gevonden? Of andere omstandigheden om niet 100 procent voor muziek te gaan?
Vraag dit puur uit interesse omdat ik we arise en tree of life zo ziek vet vond/vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag hetzelfde af als Jaron, alleen blijf maar bij het euphorische. Leeghoofdenmuziek is nu wel afgeschreven. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 21:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We hebben een aantal rauwe producties klaarliggen en wat euforische tracks. Zijn ze nu aan het finetunen en daarna op zoek naar een label. Hebben ze nog niet doorgestuurd dus. Hebben nu de druk niet om telkens tracks af te maken waar we niet volledig achter staan dus heb op het moment liever een buffer, meerdere tracks dus. De rauwe tracks draaien vooral om sfeer en zijn dus niet zozeer duister (denk bijv. aan een We Burn e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Vraag hetzelfde af als Jaron, alleen blijf maar bij het euphorische. Leeghoofdenmuziek is nu wel afgeschreven. :D


Defend the mainstream!!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks