Klinkt aardig al vind ik je donkere shit wat vetter(al is dat ook alweer tijdje geleden). Vraagje je produced al aardig lang toch? Nooit een goed label gevonden? Of andere omstandigheden om niet 100 procent voor muziek te gaan? Vraag dit puur uit interesse omdat ik we arise en tree of life zo ziek vet vond/vindt!
We hebben een aantal rauwe producties klaarliggen en wat euforische tracks. Zijn ze nu aan het finetunen en daarna op zoek naar een label. Hebben ze nog niet doorgestuurd dus. Hebben nu de druk niet om telkens tracks af te maken waar we niet volledig achter staan dus heb op het moment liever een buffer, meerdere tracks dus. De rauwe tracks draaien vooral om sfeer en zijn dus niet zozeer duister (denk bijv. aan een We Burn e.d.)