Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Arboza & Asylum

Track(s): The Forest

Sample/video: https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

die kick klinkt in ieder geval erg lekker :) Piano tussendoor is ook lekker uitgewerkt :thumbsup:
Benieuwd naar de melodie en natuurlijk het geheel :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks