Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

gratis-tracks-hs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo te horen zit er weer een gruwelijk lekker sfeertje in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets te LQ nog, maar denk dat de mid-intro wel erg hard is. Wat een downie trouwens met dat ijsje en die kerstmuts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh leuk een nieuwe Arboza. Begin niet eens met hopen op een eventuele release. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 19:21 
 
Artiest

wootum schreef:
Zo te horen zit er weer een gruwelijk lekker sfeertje in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:21 
 

Die mid klinkt echt ziek lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Oh leuk een nieuwe Arboza. Begin niet eens met hopen op een eventuele release. >.<


De eerste release ligt nu bij de mastering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:54 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt leuk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Dakpan schreef:
Oh leuk een nieuwe Arboza. Begin niet eens met hopen op een eventuele release. >.<


De eerste release ligt nu bij de mastering :P


Deze samen met We Burn zal een dikke release zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 02:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
Arboza schreef:
Dakpan schreef:
Oh leuk een nieuwe Arboza. Begin niet eens met hopen op een eventuele release. >.<


De eerste release ligt nu bij de mastering :P


Deze samen met We Burn zal een dikke release zijn!


Wacht het af ;)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Dakpan schreef:
Oh leuk een nieuwe Arboza. Begin niet eens met hopen op een eventuele release. >.<


De eerste release ligt nu bij de mastering :P


Nou we gaan t zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Benieuwd naar de HQ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict



Eindelijk betere kwaliteit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:56 
 
Hardtraxx Newbie

sounds great :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
DO YOU WANT OUR TRACK "SHINE" FOR FREE? WHEN OUR PAGE REACHES THE 800TH 'LIKE', WE WILL PUT THE LINK ONLINE!

Since you guys have been patient with us and we want to focus on our new productions instead of constantly worrying about the older ones, we decided to release our track 'Shine' for free.


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummer, nu nog ff live horen :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m helaas wat saai. Normaal wel erg fan van Arboza, maar dit trekt me (nog) niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track, maar de kicks missen net wat kracht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks