Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Apex Predator

Track(s): Delirium

Sample/video:
http://www.gearboxdigital.com/Podcasts/ ... ection.mp3
@12:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drive in die intro :love: Climax klinkt wel een beetje leeg. Wil nog steeds dat Nightbeasts een keertje uitkomt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 03:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Drive in die intro :love: Climax klinkt wel een beetje leeg. Wil nog steeds dat Nightbeasts een keertje uitkomt :$

Climax is momenteel voller, moet alleen nog een keer door de mastering chain heen.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cardioid schreef:
JefQ schreef:
Drive in die intro :love: Climax klinkt wel een beetje leeg. Wil nog steeds dat Nightbeasts een keertje uitkomt :$

Climax is momenteel voller, moet alleen nog een keer door de mastering chain heen.. ;)


benieuwd naar het eindresultaat ! want het begin is er zeker, als het inderdaad allemaal net iets voller klinkt kan dit best wel eens een knaller worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt als een leuk begin. Als het voller klinkt, ben ik heel benieuwd ernaar. Hoop dat het op 150bpm ook goed klinkt.

Kwam dit nummer net weer in mijn lijstje tegen. Die climax is echt nice! Superorigineel en lekkere synth. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ik deze nooit langs heb zien komen. Heb hem heel vaak geluisterd in die set, heeeeerlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.gearboxdigital.com/Podcasts/ ... ection.mp3
@12:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is hier eigenlijk al wat meer bekend over? ^^ Of is deze inmiddels al gereleased? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Is hier eigenlijk al wat meer bekend over? ^^ Of is deze inmiddels al gereleased? :corn:

Ik weet van niets. Staat ook nog steeds op mijn lijstje. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nu ben ik wel benieuwd naar deze track :( :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
nu ben ik wel benieuwd naar deze track :( :$



@12:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwahh doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Diageo schreef:
Is hier eigenlijk al wat meer bekend over? ^^ Of is deze inmiddels al gereleased? :corn:

Ik weet van niets. Staat ook nog steeds op mijn lijstje. :(
Staat op de planning om binnenkort een beslissing over te maken. Maar ik denk dat er binnenkort wel meer nieuws over komt! :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks