Hier kunnen we mee voor de dag komen in onze strijd tegen sopa/acta
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
-
D
Wat een bommetje! 
Almighty wrote:Hier kunnen we mee voor de dag komen in onze strijd tegen sopa/acta

-
A
_Padam wrote:Almighty wrote:Hier kunnen we mee voor de dag komen in onze strijd tegen sopa/acta

Dat mag je hier niet vragen!NaarDeQlote wrote:waar kan ik deze downloaden?
Waarom post je dit uberhaubt
Ze hebben geen release gehad dus eigen productie!
Volgens mij snap je 'm niet helemaalpatrickjeb wrote:Dat mag je hier niet vragen!NaarDeQlote wrote:waar kan ik deze downloaden?![]()
Volgens mij snap jij hem niet helemaalA-maze wrote:Volgens mij snap je 'm niet helemaalpatrickjeb wrote:Dat mag je hier niet vragen!NaarDeQlote wrote:waar kan ik deze downloaden?![]()
Sopa, ja ik snap!
lol iedereen in de sarcasm mode?
OT: Met een naam als Anonymous Hardstylez en een "anti SOPA anthem" heb ik eigenlijk al geen zin meer om te luisteren.
OT: Met een naam als Anonymous Hardstylez en een "anti SOPA anthem" heb ik eigenlijk al geen zin meer om te luisteren.
lol iedereen in de sarcasm mode?
sarcasm-ception!Maestro N wrote:lol iedereen in de sarcasm mode?
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jezus wat fucking slecht, en anti sopa? dat is zo goed als al gestopt.
konden ze beter anit acta doen denk.
konden ze beter anit acta doen denk.