Related topics
- View the latest post: Anagenetic @ Hardlovers (25/10/2013)
- View the latest post: THE PROJECT OVERLOAD - HARDSTYLE PROJECT versus ANAGENETIC
- View the latest post: Anagenetic @ Hardstyle Project
- View the latest post: Anagenetic @ Heart for Hardstyle 69
- View the latest post: Gatty & Bangerz & Masherz & Shellshock & Anagenetic @ Gearbox Week 18
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Staat Stephanie daar nou bij? Die zal nogal ogen getrokken hebben 
haha ja we moesten samen draaien dus dan krijg je ditRoebén wrote:Staat Stephanie daar nou bij? Die zal nogal ogen getrokken hebben
ach nee niet echt. was wel gezellig. alleen zij draait dus niet hard-raw.. tja dan moet 1 zich aanpassen en
dat deed ik dan maar. ik heb een goed hard ik weet het haha
dat deed ik dan maar. ik heb een goed hard ik weet het haha
Vind t maar een rare move van de organisatie hoor.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Zo klopt t wat meerAnna Peters wrote:ach nee niet echt. was wel gezellig. alleen zij draait dus niet hard-raw.. tja dan moet 1 zich aanpassen en
dat deed ik dan maar. ik heb een goed hart ik weet het haha
Geen zin om 2x te poste, maar ik vind beide nieuwe tracks lekker klinken net als je andere 2 tracks.
Goed bezig
Klinkt op zich wel lekker, maar denk dat ik die andere TBA een stuk vetter ga vinden 
Vind ik dus ook.Dakpan wrote:Vind t maar een rare move van de organisatie hoor.
's Net Da Tweekaz neerzetten met B-Front
Denk dat hier meer naar het geslacht dan naar stijl werd gekeken, veel mensen vinden het denk ik niet zo heel erg om hier naar te kijken..Roebén wrote:Vind ik dus ook.Dakpan wrote:Vind t maar een rare move van de organisatie hoor.
's Net Da Tweekaz neerzetten met B-Front
Da Tweekaz & B-front is toch ook hetzelfde geslacht? Er komen toch ook meisjes naar een hardstyle event? Kan de move wel begrijpen maar het slaat eigenlijk muziekgewijs nergens op 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Dit klinkt echt heel veel belovend!