Gostosa?RAW-vizion wrote:Deetox?Nikkel wrote:Dana?jambekkie wrote:Heerlijk nummer.
Een vrouwelijke deejay die zelf ook producer!
Dan is ze de eerste!
Spoiler
trololololol
Gostosa?RAW-vizion wrote:Deetox?Nikkel wrote:Dana?jambekkie wrote:Heerlijk nummer.
Een vrouwelijke deejay die zelf ook producer!
Dan is ze de eerste!
Dailucia?Almighty wrote:Gostosa?
Asyrian wrote:volgens mij verwar je haar met deetoxbiscuit wrote: ***PROESTKUCHKUCH***Theracords***KUCHKUCH***
dacht ik.
Anagenetic zit volgens mij bij tillt.
zoiets hoorde ik een tijdje terug hier ergens
Ohja, van Dana weet ik het, Deetox en Dailucia zijn bij mij niet zo bekend, dus ik weet het niet. Sorryfrankhardenberg wrote:Dailucia?Almighty wrote:Gostosa?
Was ook meer sarcastisch bedoelt, haha welkom op Hardtraxxjambekkie wrote: Maar Gostosa produceert echt niet zelf hoor hahaha!!
Dat was Headhunterz die voor haar produceerde.
Draaien kan ze ook niet, dus ze is geen van beide.
BedanktTaxi wrote:Was ook meer sarcastisch bedoelt, haha welkom op Hardtraxxjambekkie wrote: Maar Gostosa produceert echt niet zelf hoor hahaha!!
Dat was Headhunterz die voor haar produceerde.
Draaien kan ze ook niet, dus ze is geen van beide.
ruthless & vorwerkSkiggyRapz18 wrote:Vortex maakte de platen van Dailucia toch of zoiets
Plaat klinkt best lekker alleen nog ff w88 op HQ
View on YouTubep-stylez wrote:ruthless & vorwerkSkiggyRapz18 wrote:Vortex maakte de platen van Dailucia toch of zoiets
Plaat klinkt best lekker alleen nog ff w88 op HQ
een eigen label? only female Dj`s allowed?Anna Peters wrote: Maar ga maar niet uit van een Scantraxx , fusion, theracords of tilt.
Xqlusive: Female DJsbiscuit wrote:een eigen label? only female Dj`s allowed?Anna Peters wrote: Maar ga maar niet uit van een Scantraxx , fusion, theracords of tilt.
Leuk voor het ook, maar ik maak me toch zorgen om de setjesstefaneke wrote:Xqlusive: Female DJsbiscuit wrote:een eigen label? only female Dj`s allowed?Anna Peters wrote: Maar ga maar niet uit van een Scantraxx , fusion, theracords of tilt.
hmm dus toch?:PAnna Peters wrote:dat had ik eerst wel in ged8ten maar komt zoveel meer bij kijken
![]()
ik heb een paar mailtjes gestuurd dus wie weet waar ik bij kom.![]()
Zit vast (hoopik) wel een label tussenhaha.!
Dat zeg je toch niet.patrickjeb wrote: Leuk voor het ook, maar ik maak me toch zorgen om de sletjes
(Op uitzonderingen naar natuurlijk)
Ze had wel gelijk ze heeft niet erbij gezegd dat het dat jaar nog zou gebeuren.Mike-O wrote:Op Dominator 2010 zei ze al dat ze rond september/oktober iets ging uitbrengen. We zijn nu een oktober verder en eindelijk zien we wat van haar, ben benieuwd hoe het in HQ/Live klinkt!
haha dankjePrefix wrote:De track die op het laatste wordt ingemixt is ook flinke knaller.