Oke, hier dan maar even mijn mening want ik hoorde dat ik ook even wat achter moest laten haha
ja ik produceer zelf. Daarom duurde het aardig lang. Maar heb er nu 2 definitief af!
Waarvan je de 1e al heb kunnen horen. De 2e plaat komt later nog wel aan orde ergens in een filmpje

Ik heb ze laten masteren door thera want dat is gewoon echt moeilijk om het zo keurig te krijgen!
Dus voor mensen die zijn tracks wil laten masteren raad ik pieter aan

Ik kan nog niks vertellen over de label want hier word nog druk over gesproken.
Maar ga maar niet uit van een Scantraxx , fusion, theracords of tilt. Fusion zou wel helemaal te gek zijn

Even afw8ten allemaal dus
Spannend

Nou brand maar los!!
