Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Ambient & Bass

Track(s): Chill of the Grave

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke vocals in de intro. Vet sfeertje ook, niet de gebruikelijke opbouw.
Ik snap echt helemaal niks van deze track, nergens is deze te volgen. Aan de ene kant wel vet, maar zou hier niet los op kunnen gaan. Kicks zijn wel matig. En WTF, vanaf 4:45 hoor je niks meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
ik wil ook wel eens crossovers zien tussen IDM/Ambient en hardstyle, eens kijken wat ze daar van kunnen maken :P

Vet dat ze het proberen, jammer dat het nog redelijk amateuristisch klinkt. Ik zeg, nog even door oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vet dat ze het proberen, jammer dat het nog redelijk amateuristisch klinkt. Ik zeg, nog even door oefenen.


Yup sound moet iig not 'volwassen' worden we beginnen net en zitten nog fouten in maar na wat tijd hopen we een vollere versie ervan te hebben bedankt voor de reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk concept, lekker apart! Inderdaad, nog wat professionelere sounds en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Goed dat je je ook met producen bezig gaat houden CK, je was ook bezig met 'normale' hardstyle toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yup 2 tracks af die wat meer richting de wat normalere zijn ja maar heeft ook wat weg van dit en 1 die schranz invloeden heeft. Ben ze nu nog aan het verdikken maar heb al paar test mixjes gedraaid en reacties zijn tot op nu wel nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

rare korte rotkicks :x dit doet me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 1 of andere manier vindt ik dit vet klinken, maar zoals Davey al zei kan je deze track niet echt volgen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks