Ik snap echt helemaal niks van deze track, nergens is deze te volgen. Aan de ene kant wel vet, maar zou hier niet los op kunnen gaan. Kicks zijn wel matig. En WTF, vanaf 4:45 hoor je niks meer
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Dikke vocals in de intro. Vet sfeertje ook, niet de gebruikelijke opbouw.
Ik snap echt helemaal niks van deze track, nergens is deze te volgen. Aan de ene kant wel vet, maar zou hier niet los op kunnen gaan. Kicks zijn wel matig. En WTF, vanaf 4:45 hoor je niks meer
Vet dat ze het proberen, jammer dat het nog redelijk amateuristisch klinkt. Ik zeg, nog even door oefenen.Lyst wrote:ik wil ook wel eens crossovers zien tussen IDM/Ambient en hardstyle, eens kijken wat ze daar van kunnen maken![]()
Yup sound moet iig not 'volwassen' worden we beginnen net en zitten nog fouten in maar na wat tijd hopen we een vollere versie ervan te hebben bedankt voor de reactieLyst wrote:Vet dat ze het proberen, jammer dat het nog redelijk amateuristisch klinkt. Ik zeg, nog even door oefenen.
Leuk concept, lekker apart! Inderdaad, nog wat professionelere sounds en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Goed dat je je ook met producen bezig gaat houden CK, je was ook bezig met 'normale' hardstyle toch?
Yup 2 tracks af die wat meer richting de wat normalere zijn ja maar heeft ook wat weg van dit en 1 die schranz invloeden heeft. Ben ze nu nog aan het verdikken maar heb al paar test mixjes gedraaid en reacties zijn tot op nu wel nice
rare korte rotkicks
dit doet me helemaal niks.