Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wtf is dit, had niet beter verwacht van hun.

Rommel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:37 
 
Artiest

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-Intro vindt ik nog wel tof, maar dat is dan ook het enige positieve wat ik hier over heb te zeggen.
Om te huilen dus :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat voor een stuk brol is dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxxer

Belgische shit noem ik dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Belgische shit noem ik dit!


: ')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geweldige mid-intro :thumbsup:
climaxgedeelte is redelijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De intro klinkt toch wel echt supergaaf, de rest is echt bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De reverse Bass is wel te doen , maar voor de rest echt om te huilen... :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steeds meer artiesten die een dubstebdingetje erin gooien :thumbup: ! Verder leuk heppiedepeppie plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat de vocals van Nikkita eigenlijk alleen echt mooi in de wat duistere tracks,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 20:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Toch wel een vet plaatje alleen jammer van die Nikkita
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 20:51 
 
Hardtraxxer

Jorea88 schreef:
Steeds meer artiesten die een dubstebdingetje erin gooien :thumbdown: ! Verder saai / inspiratieloos plaatje


zo, ff aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 21:32 
 
Hardtraxxer

kvind hem vet.
knalt zeker goed door live! :) woo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rayn schreef:
kvind hem vet.
knalt zeker goed door live! :) woo!


Dat vond ik dus ook :D
Die preview zegt nx,maart live knalde hij lekker door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 1 minuut 23 vind ik het wel een lekker nummertje, op die kicks na en het feit dat het woord 'side' twintigduizendmiljoen keer herhaald wordt. Vanaf het begin van de dubstep, begint de troep. Dubstyle in hardstyle hoort niet! Laat staan in een anthem. Dan die melodie, die gewoon extreem hoog uitvalt. Alsof er operazangeres mijn oren probeert op te blazen. Nee, dat moet live op een goede speakerset niet gebeuren. Verder is de melodie wel redelijk, maar niet meer dan dat. Het plaatje is gewoon niet 1 geheel. Random shizzle en bagger kicks, maken dit tot een drama. Wat hebben we tegenwoordig met anthems? Is er dan niemand meer in staat om een kwalitatief anthem neer te zetten dat zich spiegelt aan de kwaliteit van het feest? Er zijn er tot nu toe maar 3 (artiesten/duo's) daartoe in geslaagd: B-Front & Ran-D, Thera & Wild Motherfuckers. Waar is de rest in godsnaam mee bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm best lekker, als ik dit vergelijk met ander Ambassador Inc. matriaal sprint deze er best wel bovenuit. Vind de intro erg lekker, en die melo is lekker apart en knalt ook best lekker :) Dat dubstep of hoe je 't ook noemt is idd lelijk, en ik snap ook niet wat artiesten met die rotzooi in hardstyle traks doen. Maargoed.. niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vindt hem wel lekker somers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 01:05 
 

QBF-FR schreef:
vindt hem wel lekker Zomers...


Ben ik het helemaal met je eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 06:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tot 1 minuut 23 vind ik het wel een lekker nummertje, op die kicks na en het feit dat het woord 'side' twintigduizendmiljoen keer herhaald wordt. Vanaf het begin van de dubstep, begint de troep. Dubstyle in hardstyle hoort niet! Laat staan in een anthem. Dan die melodie, die gewoon extreem hoog uitvalt. Alsof er operazangeres mijn oren probeert op te blazen. Nee, dat moet live op een goede speakerset niet gebeuren. Verder is de melodie wel redelijk, maar niet meer dan dat. Het plaatje is gewoon niet 1 geheel. Random shizzle en bagger kicks, maken dit tot een drama. Wat hebben we tegenwoordig met anthems? Is er dan niemand meer in staat om een kwalitatief anthem neer te zetten dat zich spiegelt aan de kwaliteit van het feest? Er zijn er tot nu toe maar 3 (artiesten/duo's) daartoe in geslaagd: B-Front & Ran-D, Thera & Wild Motherfuckers. Waar is de rest in godsnaam mee bezig?


Helemaal totaal mee eens! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tot 1 minuut 23 vind ik het wel een lekker nummertje, op die kicks na en het feit dat het woord 'side' twintigduizendmiljoen keer herhaald wordt. Vanaf het begin van de dubstep, begint de troep. Dubstyle in hardstyle hoort niet! Laat staan in een anthem. Dan die melodie, die gewoon extreem hoog uitvalt. Alsof er operazangeres mijn oren probeert op te blazen. Nee, dat moet live op een goede speakerset niet gebeuren. Verder is de melodie wel redelijk, maar niet meer dan dat. Het plaatje is gewoon niet 1 geheel. Random shizzle en bagger kicks, maken dit tot een drama. Wat hebben we tegenwoordig met anthems? Is er dan niemand meer in staat om een kwalitatief anthem neer te zetten dat zich spiegelt aan de kwaliteit van het feest? Er zijn er tot nu toe maar 3 (artiesten/duo's) daartoe in geslaagd: B-Front & Ran-D, Thera & Wild Motherfuckers. Waar is de rest in godsnaam mee bezig?

Donkey Rollers met the last city on earth :O, maar ik vind het eigenlijk geen verkeerd anthem. Nikkita verpest het voor een groot deel bij mij, maar voor de rest is het degelijk. Een anthem bepaald nog altijd niet het feest voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:01 
 

vind het een gewoon een 13 in een dozijn nummertje! Die dubsteb rommel maakt het misschien uniek, maar dubstep hoort niet in hardstyle tracks!! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ok, het is een echte schijttrack.

Maar een anthem is geen feest, het maakt een feest niet plots slecht.
Slechts 5 minuutjes van het feest zijn dan slecht: wanneer de track gedraaid wordt.

En jullie weten even goed als ik dat zo goed als niemand van Hardtraxx tijdens The Qontinent een bezoekje zal brenge aan Ambassador Inc.

Wees maar zeker dat The Qontinent zalig wordt ;)
Die line-up alleen al :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Donkey Rollers met the last city on earth :O, maar ik vind het eigenlijk geen verkeerd anthem. Nikkita verpest het voor een groot deel bij mij, maar voor de rest is het degelijk. Een anthem bepaald nog altijd niet het feest voor mij!


Hij had het over de anthems van 2011 als je het mij vraagt ...

Live Hard Now, Rebirth en Hard Bass
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks