Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
A
- 3 posts member since 2011
- last seen May 2011
-
MHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
jammer van die bass, lijkt wel of hij aan een stuk doorloopt en er geen lagen in zitten. rest klinkt wel oke
Die kick/bass moet inderdaad echt anders, verder klinkt het best wel lekker 
Jongens, ze zijn Duits, dus probeer Engels te praten. :-) Anders kan ik het voor hem vertalen. 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dudeNoisepower wrote:Jongens, ze zijn Duits, dus probeer Engels te praten. :-) Anders kan ik het voor hem vertalen.
ze kunnen alles automatisch al laten vertalen, staat ingesteld dat via google alles meteen wordt vertaald/
ja, met google chrome, maar niet iedereen gebruikt google chromefrankhardenberg wrote:dudeNoisepower wrote:Jongens, ze zijn Duits, dus probeer Engels te praten. :-) Anders kan ik het voor hem vertalen.
ze kunnen alles automatisch al laten vertalen, staat ingesteld dat via google alles meteen wordt vertaald/
Die vertalingen zijn nou niet altijd even goedfrankhardenberg wrote:dudeNoisepower wrote:Jongens, ze zijn Duits, dus probeer Engels te praten. :-) Anders kan ik het voor hem vertalen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
google vertaler is toch redelijk goed, grammaticaal gezien ook. Beter dan de gemiddelde translator die ik ken althansInno wrote:Die vertalingen zijn nou niet altijd even goedfrankhardenberg wrote:dudeNoisepower wrote:Jongens, ze zijn Duits, dus probeer Engels te praten. :-) Anders kan ik het voor hem vertalen.
Je kunt gewoon via google vertaler de website url in het tekstvlak plakkenNoisepower wrote:ja, met google chrome, maar niet iedereen gebruikt google chromefrankhardenberg wrote:dudeNoisepower wrote:Jongens, ze zijn Duits, dus probeer Engels te praten. :-) Anders kan ik het voor hem vertalen.
Lekker boeiend, Duitsers gaan maar naar een Duits forum. En als ze geen release hebben gehad mag deze troep ook naar het eigen producties topic. Hun Youtube account is ook verwijderd dus we kunnen het niet eens luisteren. Slotje en dikke doei!