Simpele zielJ.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
en wat een vreselijk volk daar ook in dat noorden
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Had het niet beter kunnen verwoorden.katamaran wrote:Simpele zielJ.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
Tenminste niet boven zichzelf uit gaan stijgen ondanks dat hij redelijk wat succes heeft. Doet nog de normale dingen en heeft het hart op de goeie plaats zo te zien.
Helden!
Is ook altijd in voor een praatje, goeie gastDer Rudii wrote:Had het niet beter kunnen verwoorden.katamaran wrote:Simpele zielJ.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
Tenminste niet boven zichzelf uit gaan stijgen ondanks dat hij redelijk wat succes heeft. Doet nog de normale dingen en heeft het hart op de goeie plaats zo te zien.
Helden!
-
A
Hij komt uit Apeldoorn :')J.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
J.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()

-
D
Nightbreaker wrote:
HahahaJ.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
gelukkig hoor ik ook bij dat vreselijke volkHenk-Jan wrote:HahahaJ.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
nou volgens mij ben je zelf nog een grotere kneus, hij is tenminste creatief, PWND.J.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
Jezus wat klinkt dat lekker! Kan niet wachten.
Grappig filmpje ook, die blije kop van iSense aan de deur haha, schitterend. Sfeertje zat wel er lekker in geloof ik daar.
Grappig filmpje ook, die blije kop van iSense aan de deur haha, schitterend. Sfeertje zat wel er lekker in geloof ik daar.
haha idd hoe hij die deur opendoet echt haha wat een baas xDmr_vertigo wrote:Jezus wat klinkt dat lekker! Kan niet wachten.![]()
leuk feestje leek het idd
Deze ook maar even geupload (voor zover hij was uitgezonden)
heerlijke energie zit erin
View on YouTube
heerlijke energie zit erin
View on YouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wootum wrote:Zooo wat een dik nummer zeg !!
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Aaah Harkema is facking dichtbijxd
En nice track!
En nice track!
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Case Dj wrote:gelukkig hoor ik ook bij dat vreselijke volkHenk-Jan wrote:HahahaJ.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
indd, ik ook
Yep, fryslan boppe.
Super filmpje en super plaat btw.
Kan niet wachten op al hun nieuwe releases. Vond We All Shall Fall en Typically White ook al zo fijn, plus die met The Machine is ook heerlijk.
Super filmpje en super plaat btw.
Kan niet wachten op al hun nieuwe releases. Vond We All Shall Fall en Typically White ook al zo fijn, plus die met The Machine is ook heerlijk.
-
MHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2011
- last seen May 2013
hahaha PWND eerlijk is eerlijk: WoW kneus?Ox_Ite wrote:nou volgens mij ben je zelf nog een grotere kneus, hij is tenminste creatief, PWND.J.orisss wrote:blijf die alphaverb echt de grootste kneus ooit vinden pfff![]()
Waar woon je dan preciesRiianne -- wrote: indd, ik ook
-
GHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Sep 2012
alphaverb trekt me meestal niet zo, maar dit vind ik toch wel interessant
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Hij gaat er voor!Case Dj wrote:Waar woon je dan preciesRiianne -- wrote: indd, ik ook?
SsstBart0ving wrote:Hij gaat er voor!Case Dj wrote:Waar woon je dan preciesRiianne -- wrote: indd, ik ook?
-
A
Ja! Deze was echt supervet!
-
T
Dit klapt er echt op!