Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:27 
 

Alphaverb - I (I Still Need A Track Title)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een lelijke kicks zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:54 
 

Ben benieuwd, wel leuk dat ie het project weer opgepikt heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:58 
 

Vind de kicks wel lekker klinken zo.

Binnenkort weer een releaseje dus gezien die al bij de I is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al een topic van :P

nieuwe-tracks-hs/alphaverb-id-t29132.html?hilit=alphaverb
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks