Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Alphaverb

Track(s): I (I Still Need A Track Title)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Deze klonk gisteren zooo dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:02 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een bazen track was dit gisteren:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd Naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt lekker, oordeel geef ik als HQ er is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet me nog niet helemaal te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb - I (I Still Need A Track Title) dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje inspiratieloze climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe plaat, pakte mij meteen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Beetje inspiratieloze climax.


Volgens mij is dit alleen nog maar de mid-intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Had dan die andere preview ook laten staan, daar zat de climax bij ._.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje afrojack intro-tje. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat die titel maar zo, zou ik zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heeft hij ook over zitten te twijfelen, maar het is al een tijdje bekend dat dit 'In between' is, dus mag wel eens aangepast worden.

Is er al meer bekend over G, H... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon vet weer. Alphaverb is zoon eindbaas!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

hele vette tracknaam haha :D
over de track oordeel ik pas als het een HQ is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 21:36 
 
Hardtraxxer

dat house intro-tje klinkt wel lekker, vind sowieso versnelde house met een editje hier en daar wel lekker dus hier eigenlijk ook weer, zit ook lekker veel energie in imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alphaverb ^^ Deze klinkt ook weer lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een Track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat dit nog maar de mid-intro is, anders vind ik het erg tegenvallen. Als dit het geval is vind ik de tweede mid-intro echt vet :yay: Anders een beetje slap/saai voor een climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zat deze niet in de overclocked las vegas aftermovie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lijkt wel wat op de mid-intro van Dimitri Vegas, Like Mike, Coone & Lil Jon - Madness.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks