Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik had op Decibel na afloop van AVIO met Alphaverb gesproken en hij zei dat het waarschijnlijk een free release wordt.
Had verder ook gezegt dat het een heel erg groot risico genomen had om deze er in te mixen maar volgens ons ging iedereen los.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Vreselijk dat ie zo'n commercieel melodietje gebruikt :/

Maar het stomme is dat 't een ongelofelijk lekker nummer is zo :D Erg netjes gedaan. Vooral als de inspiratie er bij komt kijken en 't niet alleen maar 't bekende melodietje is maar ook nog van alles dr op en dr an :woot:
Hardtraxxer
132 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Soundscrollerz wrote:Vind wel zo lekker festival nummertje! Mag wel, same as aint nobody van pitcher, dat genre!
vind deze toch echt wel een stuk beter!
heerlijk nummertje weer van alphaverb :thumbsup:
L
6 posts member since 2011
last seen Mar 2012
Inno wrote:Vreselijk dat ie zo'n commercieel melodietje gebruikt :/

Maar het stomme is dat 't een ongelofelijk lekker nummer is zo :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Beetje achtergesteld als je denkt dat melodieën zelf worden bedacht, 3/4 wordt gewoon uit films / andere stijlen en zelfs uit andere hardstyle nummers geplukt. Zou niet weten wat er mis mee is om zo'n nummertje te gebruiken, past prima in het stijltje van AVIO thuis.

Kom niet eens in de buurt van Aint Nobody qua sfeertje. Veel meer energie hier.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Alphaverb is gewoon de grootste baas binnen de scene. Van supervrolijk tot superrauw en alles wat er tussenin zit, al zijn nummers de bomb. Number 1 DJ/Producer!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hij is daar niet divers genoeg voor, sounds zijn vaak hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Lyst wrote:Hij is daar niet divers genoeg voor, sounds zijn vaak hetzelfde.
Sounds bij The Machine zijn ook vaak hetzelfde, hoor je ook niemand over klagen. Ken maar heel weinig tracks van Alphaverb die ik niet vet vind. En bovendien, Alphaverb produceert echt wel divers. Van Overdrive Ya Woofah tot Substream. Van mainstream tot raw, hij heeft ook zat nummers die van de standaard hardstyleblauwdruk afwijken. Moet eigenlijk zeggen dat ik hem juist heel gevarieerd vind.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.
Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.
J
Wanneer komen ze weer is met een release, want ze hebben aardig wat klaarliggen.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Gangsterdwerg wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.
Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.
Vind dat nog niks in vergelijking met de "echte" harde hardstyle die er nu wordt gemaakt. Vind hem sowieso technisch lang niet zo sterk als bijvoorbeeld (mijn favoriet) Wildstylez. Heb respect voor wat ie maakt, maar zijn stijl staat me gewoon niet aan. Vind deze plaat dan ook drie keer niks.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:
Ze zijn redelijk ja, wou het geen raw hardstyle tracks gaan noemen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Gangsterdwerg wrote:
Over & Over :yes:

On-topic:
Lekkere blije track, doet het goed hier! Vind dat melodie'tje echt verslavend.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Gangsterdwerg wrote:
Sounds bij The Machine zijn ook vaak hetzelfde, hoor je ook niemand over klagen. Ken maar heel weinig tracks van Alphaverb die ik niet vet vind. En bovendien, Alphaverb produceert echt wel divers. Van Overdrive Ya Woofah tot Substream. Van mainstream tot raw, hij heeft ook zat nummers die van de standaard hardstyleblauwdruk afwijken. Moet eigenlijk zeggen dat ik hem juist heel gevarieerd vind.
Synths in veel Alphaverb tracks zijn vaak nagenoeg hetzelfde, geldt ook voor de kicks. Dat kun je van The Machine echt niet zeggen.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Skedoedelefloeps wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Ze zijn redelijk ja, wou het geen raw hardstyle tracks gaan noemen.
Nee er zijn hardere tracks maar Substream enzo passen echt wel in het hokje raw Hardstyle.
A
heeeeeul lekker :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
De sounds en alles kan dan soms wel hetzelfde zijn. die hardware gebruik je nou eenmaal en vind je fijn.. bovendien kun je er verschillende kanten mee op! Van lange melodieen tot upliftende housey tunes xD
Ook de korte kickjes + óh zó fijne roffeltjes blijven geniaal op de manier waarop ze gebruikt worden i.m.o!
Gevoelige breaks, lange synths, korte, alles!

AvIoholics (L)
Nee er zijn hardere tracks maar Substream enzo passen echt wel in het hokje raw Hardstyle.
gauw ff je mond spoelen.
bij substream mag je juist niet zo denken! ;-)
substream is substream!
ik vind het (net zoals ik bij sommige machine platen heb) wel een sci-fi achtige track.
Ik zie het zo; wat showtek graag wil (eigen sound met naam) heeft avio :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Lyst wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Synths in veel Alphaverb tracks zijn vaak nagenoeg hetzelfde, geldt ook voor de kicks. Dat kun je van The Machine echt niet zeggen.
Ik vind ook vrijwel alle Machine kicks heel veel op elkaar lijken. En die gebruikt ook vaak van die robot achtige geluidjes die sterk op elkaar lijken. Alphaverb heeft gewoon een bepaalde stijl waarin hij zijn nummer produceert en The Machine ook. Moet zeggen dat Alphaverb een stuk gevarieerder produceert dan The Machine.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Je hebt stijl en je hebt sounds. En noem eens 3 The Machine tracks waar ongeveer dezelfde kick gebruikt wordt? Of dezelfde synths. En alphaverb produceert naar mijn mening niet heel veel breder dan The Machine. Ik heb Aphaverb gezien op Defqon en was het al gauw zat, net zoals crypsis etc. De nummers zelf zijn wel goed te doen, maar als je ze achter elkaar gaat draaien is het teveel van hetzelfde. En nee, een nieuw melodietje is niet iets totaal nieuws.
D
vind dit echt niets.. zijn Synth is vaak wel hetzelfde en de kicks lijken ook veel op elkaar!
en ik vind alleen dat Substream & Destination Nowhere echt in het hokje Raw hardstyle kan zetten!
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Wat een heerlijke energieke plaat dit.. Topwerk :bomb:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
DarkestSymphony wrote:vind dit echt niets.. zijn Synth is vaak wel hetzelfde en de kicks lijken ook veel op elkaar!
en ik vind alleen dat Substream & Destination Nowhere echt in het hokje Raw hardstyle kan zetten!
het is zo anders qua sounds/opbouw, ik plaats hun in geen enkel hok.. alleen het meesterlijke AVIO hok.
Wat vind je van Still Here & More is what they get! dan ?
Last edited by iSenSe` on 09 Sep 2011 22:42, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
bleh blah bloe, dit hoort hier, dit hoort daar.. Jullie zijn allemaal ICT-consultant zeker Pfff. Dit is gewoon een lekker trackje
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
lekker hoor!