Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had op Decibel na afloop van AVIO met Alphaverb gesproken en hij zei dat het waarschijnlijk een free release wordt.
Had verder ook gezegt dat het een heel erg groot risico genomen had om deze er in te mixen maar volgens ons ging iedereen los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk dat ie zo'n commercieel melodietje gebruikt :/

Maar het stomme is dat 't een ongelofelijk lekker nummer is zo :D Erg netjes gedaan. Vooral als de inspiratie er bij komt kijken en 't niet alleen maar 't bekende melodietje is maar ook nog van alles dr op en dr an :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Vind wel zo lekker festival nummertje! Mag wel, same as aint nobody van pitcher, dat genre!

vind deze toch echt wel een stuk beter!
heerlijk nummertje weer van alphaverb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:34 
 
Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
Vreselijk dat ie zo'n commercieel melodietje gebruikt :/

Maar het stomme is dat 't een ongelofelijk lekker nummer is zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje achtergesteld als je denkt dat melodieën zelf worden bedacht, 3/4 wordt gewoon uit films / andere stijlen en zelfs uit andere hardstyle nummers geplukt. Zou niet weten wat er mis mee is om zo'n nummertje te gebruiken, past prima in het stijltje van AVIO thuis.

Kom niet eens in de buurt van Aint Nobody qua sfeertje. Veel meer energie hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb is gewoon de grootste baas binnen de scene. Van supervrolijk tot superrauw en alles wat er tussenin zit, al zijn nummers de bomb. Number 1 DJ/Producer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij is daar niet divers genoeg voor, sounds zijn vaak hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hij is daar niet divers genoeg voor, sounds zijn vaak hetzelfde.

Sounds bij The Machine zijn ook vaak hetzelfde, hoor je ook niemand over klagen. Ken maar heel weinig tracks van Alphaverb die ik niet vet vind. En bovendien, Alphaverb produceert echt wel divers. Van Overdrive Ya Woofah tot Substream. Van mainstream tot raw, hij heeft ook zat nummers die van de standaard hardstyleblauwdruk afwijken. Moet eigenlijk zeggen dat ik hem juist heel gevarieerd vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:00 
 
Artiest

Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.

Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:07 
 

Wanneer komen ze weer is met een release, want ze hebben aardig wat klaarliggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.

Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.


Vind dat nog niks in vergelijking met de "echte" harde hardstyle die er nu wordt gemaakt. Vind hem sowieso technisch lang niet zo sterk als bijvoorbeeld (mijn favoriet) Wildstylez. Heb respect voor wat ie maakt, maar zijn stijl staat me gewoon niet aan. Vind deze plaat dan ook drie keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:14 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.

Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.


Ze zijn redelijk ja, wou het geen raw hardstyle tracks gaan noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.

Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.

Over & Over :yes:

On-topic:
Lekkere blije track, doet het goed hier! Vind dat melodie'tje echt verslavend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Hij is daar niet divers genoeg voor, sounds zijn vaak hetzelfde.

Sounds bij The Machine zijn ook vaak hetzelfde, hoor je ook niemand over klagen. Ken maar heel weinig tracks van Alphaverb die ik niet vet vind. En bovendien, Alphaverb produceert echt wel divers. Van Overdrive Ya Woofah tot Substream. Van mainstream tot raw, hij heeft ook zat nummers die van de standaard hardstyleblauwdruk afwijken. Moet eigenlijk zeggen dat ik hem juist heel gevarieerd vind.

Synths in veel Alphaverb tracks zijn vaak nagenoeg hetzelfde, geldt ook voor de kicks. Dat kun je van The Machine echt niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind persoonlijk dat Alphaverb nooit een echte raw track heeft neergezet, z'n stijl is ook niet helemaal m'n ding overigens.

Substream, Destination Nowhere, Chemistry Of Sound, Fuck The Nice Guys, Trauma, Stimulate Your Curiosity zijn toch allemaal wel vrij tot zeer harde platen.


Ze zijn redelijk ja, wou het geen raw hardstyle tracks gaan noemen.


Nee er zijn hardere tracks maar Substream enzo passen echt wel in het hokje raw Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

heeeeeul lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De sounds en alles kan dan soms wel hetzelfde zijn. die hardware gebruik je nou eenmaal en vind je fijn.. bovendien kun je er verschillende kanten mee op! Van lange melodieen tot upliftende housey tunes xD
Ook de korte kickjes + óh zó fijne roffeltjes blijven geniaal op de manier waarop ze gebruikt worden i.m.o!
Gevoelige breaks, lange synths, korte, alles!

AvIoholics (L)

Citaat:
Nee er zijn hardere tracks maar Substream enzo passen echt wel in het hokje raw Hardstyle.


gauw ff je mond spoelen.
bij substream mag je juist niet zo denken! ;-)
substream is substream!
ik vind het (net zoals ik bij sommige machine platen heb) wel een sci-fi achtige track.
Ik zie het zo; wat showtek graag wil (eigen sound met naam) heeft avio :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Hij is daar niet divers genoeg voor, sounds zijn vaak hetzelfde.

Sounds bij The Machine zijn ook vaak hetzelfde, hoor je ook niemand over klagen. Ken maar heel weinig tracks van Alphaverb die ik niet vet vind. En bovendien, Alphaverb produceert echt wel divers. Van Overdrive Ya Woofah tot Substream. Van mainstream tot raw, hij heeft ook zat nummers die van de standaard hardstyleblauwdruk afwijken. Moet eigenlijk zeggen dat ik hem juist heel gevarieerd vind.

Synths in veel Alphaverb tracks zijn vaak nagenoeg hetzelfde, geldt ook voor de kicks. Dat kun je van The Machine echt niet zeggen.

Ik vind ook vrijwel alle Machine kicks heel veel op elkaar lijken. En die gebruikt ook vaak van die robot achtige geluidjes die sterk op elkaar lijken. Alphaverb heeft gewoon een bepaalde stijl waarin hij zijn nummer produceert en The Machine ook. Moet zeggen dat Alphaverb een stuk gevarieerder produceert dan The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je hebt stijl en je hebt sounds. En noem eens 3 The Machine tracks waar ongeveer dezelfde kick gebruikt wordt? Of dezelfde synths. En alphaverb produceert naar mijn mening niet heel veel breder dan The Machine. Ik heb Aphaverb gezien op Defqon en was het al gauw zat, net zoals crypsis etc. De nummers zelf zijn wel goed te doen, maar als je ze achter elkaar gaat draaien is het teveel van hetzelfde. En nee, een nieuw melodietje is niet iets totaal nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:35 
 

vind dit echt niets.. zijn Synth is vaak wel hetzelfde en de kicks lijken ook veel op elkaar!
en ik vind alleen dat Substream & Destination Nowhere echt in het hokje Raw hardstyle kan zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke energieke plaat dit.. Topwerk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
vind dit echt niets.. zijn Synth is vaak wel hetzelfde en de kicks lijken ook veel op elkaar!
en ik vind alleen dat Substream & Destination Nowhere echt in het hokje Raw hardstyle kan zetten!


het is zo anders qua sounds/opbouw, ik plaats hun in geen enkel hok.. alleen het meesterlijke AVIO hok.
Wat vind je van Still Here & More is what they get! dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bleh blah bloe, dit hoort hier, dit hoort daar.. Jullie zijn allemaal ICT-consultant zeker Pfff. Dit is gewoon een lekker trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lekker hoor!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks