Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 12:32 
 
Hardtraxxer

Artiest: Alphaverb

Track(s): Boom2

Sample/video:


@37:28

Bron: zie youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja deze ligt me wel! Beter dan Houserockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:23 
 

Wooow, doet me gelijk een beetje aan de oude Showtek denken. Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 15:27 
 
Hardtraxx Addict

woooow supervet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaaaaa :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

VET² :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Goede track, ik mis alleen in beide climaxen drive. Komt niet echt energiek over en er is geen element in de climax die dat echt kan compenseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk. Break erg vet gedaan met die vocal en kicks. Jammer dat beide climaxen gelijk zijn. Na de eerste climax zou het voor de tweede climax vet zijn als er iets met die melodie uit die break werd gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er gebeurt met Boom1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb is back :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 20:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Goede track, ik mis alleen in beide climaxen drive. Komt niet echt energiek over en er is geen element in de climax die dat echt kan compenseren.


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

intro en de break (L)
hij is mooi zijn ding blijven doen maar wel steeds vernieuwend :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:19 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke track! :oh: Hopen dat de track en Alphaverb zelf weer meer opgepakt worden door grote artiesten en organisaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:43 
 
Hardtraxx Addict

Aangenaam verrast door deze track ^^ stem is vet gedaan en past ook goed in de track zelf!! Goed bezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super anders, maar wel erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Melo lijkt trouwens wel erg hierop >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro is ontzettend fijn, wat een heerlijke sounds zeg. Climaxen doen me wat minder door de kicks. Overall gezien ietsjes minder dan Houserockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een free release, kan gesloten worden lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Is een free release, kan gesloten worden lijkt me

Nee, de radio edit is een free release. De full versie word later gereleased :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:25 
 
Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Nuracore schreef:
Is een free release, kan gesloten worden lijkt me

Nee, de radio edit is een free release. De full versie word later gereleased :)

Al bekend wanneer en hoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Mitzinator schreef:
Nuracore schreef:
Is een free release, kan gesloten worden lijkt me

Nee, de radio edit is een free release. De full versie word later gereleased :)

Al bekend wanneer en hoe?

Nog niet bekend wanneer denk ik? xd, ik denk verder gewoon zoals tracks normaal gereleased worden :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks