Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Adventum Feat MC Raw

Track(s): I will Rise

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 01:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duuude. Klinkt in LQ als een bak geweld. Ben heel erg benieuwd naar de HQ, eens kijken of de kick dan ook zo hard klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:21 
 
Artiest

HQ klinkt erg goed kan ik al vertellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk HQ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adventum :worship: Zwaar ondergewaard. Tot nu toe alleen maar klappers gehad imo en dit is ook weer heerlijk. Heb alleen soms wel het gevoel dat sommige kicks geripped zijn. Hier hoor ik toch ook weer een C1 kick en later zo'n Machine kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:16 
 
Artiest

Rawbin schreef:
Adventum :worship: Zwaar ondergewaard. Tot nu toe alleen maar klappers gehad imo en dit is ook weer heerlijk. Heb alleen soms wel het gevoel dat sommige kicks geripped zijn. Hier hoor ik toch ook weer een C1 kick en later zo'n Machine kick.


Ik kan bevestigen dat ze niet geript zijn ^^

Adventum maakt inderdaad iedere keer weer een klapper! Remote Kontrol is ook de moeite waard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MC Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 06:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MC Raw

Van RTC :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo dan, dit is lekker :loving: enigste minpuntje vind ik de vocals die voor mij iets te veel hardcore achtig zijn, maar de rest is echt bruut :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die screeches komen me wel bekend voor, weet iemand van welk nr? klinkt precies hetzelfde. Verder echt een heerlijk nr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beukt lekker door dit, goede opbouw ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zo he, dit is best wel heel awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tomac schreef:
TiMOTHYb schreef:
MC Raw

Van RTC :D


Die klinkt toch wel heel anders,

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij 2:06 lijkt het wel zijn stem. Denk dat het hem gewoon is hoor. Misschien dat je het niet goed hoort door de filters die op de vocals zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:41 
 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gVxLZTvnnJc[/youtube]

Teveel bass waardoor je de punch niet hoort. Maar geen verkeerde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:51 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle-releases/adventum-i-will-rise-h2f003-t35185.html :whistle:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks