Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:06 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Wasted Penguinz & Adrenalize

Track(s): Chasing Dreams

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een schijt mc, wel een vette track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeveel zieke platen gaan ze nog maken voor dat album? :O :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:05 
 
Hardtraxx Newbie

is dat liedje van wasted penguinz nieuwe album
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

weet iemand wanneer die album van wasted penguinz uitkomt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:46 
 
Hardtraxxer



in HQ, is toch wel dezelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxxer

Net niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Net niet..

jij bent net niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt dik zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere melodie. Heerlijk zweverig allen die kicks zijn weer mateloos irritant :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het is Chasing Dreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxxer

Lekker zweverige melodie weer, heerlijke Scandinavische combinatie samen met Adrenalize! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoor hier echt geen enkele Adrenalize invloed in mrgoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

_Padam schreef:
hoor hier echt geen enkele Adrenalize invloed in mrgoed


Idd, vind ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite

begin toch wel interesse te krijgen in het album van wp :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:39 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
begin toch wel interesse te krijgen in het album van wp :D

nu pas haha ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Hq @39:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker nummertje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:00 
 

Ik krijg steeds meer zin in dat album, hopelijk komt het snel!

Heerlijk nummertje dit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die uit hardstyle sessions klinkt heel anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

_Padam schreef:
die uit hardstyle sessions klinkt heel anders..

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
_Padam schreef:
die uit hardstyle sessions klinkt heel anders..

Hoezo?

luister maar naar filmpje in de main post en die uit hardstyle sessions, is denk ik een stuk tussenuit gemixt ofzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 13:14 
 
Hardtraxxer

1e climax is er uit geknipt bij main post en bij die uit hardstyle sessions wordt ie uitgemixt na de 1e climax.
2e climax is met van die typische WP zwevende geluiden erdoorheen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 15:11 
 
Hardtraxxer

Wat een gevoel in deze plaat zeg, ongelooflijk.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks