Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Adrenalize

Track(s): The Pharaoh's Rebirth (Legacy Festival 2013 Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja vet! Ik zag 'em voorbij komen op z'n facebook! :D
Beetje LQ maar volgens mij issie wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt sterk. Benieuwd naar een wat hogere kwalteitssample voor een oordeel over de rest :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker sterk, kerel kan producen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:14 
 

Klinkt aardig dit, benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:06 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere kwaliteit :)
De intro is niet zo spannend maar de melodie vind ik wel wat hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:12 
 
Hardtraxx Elite

Wat een talent! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:20 
 
Hardtraxxer

vind hem nu nog niet goed maar misschien komt dat na een paar keer luisteren pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat een kwaliteit ! Weer een sterke plaat van hem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere sfeervolle track, goede melodie ook. Kicks liggen mij niet helemaal lekker in het gehoor, maar erg storend is het ook niet. Al met al wel een leuk plaatje dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Erg jammer van de kicks, vooral vanaf 50 seconden en in de climaxen. De rest klinkt wel leuk. (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice hoe die midintro begint met die creepy voice ofzo. Zit een goed sfeertje in deze plaat. :) De kicks mag nog wel echt wat aan gesleuteld worden though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Nice hoe die midintro begint met die creepy voice ofzo. Zit een goed sfeertje in deze plaat. :) De kicks mag nog wel echt wat aan gesleuteld worden though.

hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:31 
 

Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
<spam>

Kijk nou eens op de helft van de pagina..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Notoriouskaffa schreef:
<spam>

Kijk nou eens op de helft van de pagina..

Idd, mag deze beste spammeneer worden verwijderd ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran

lekker hoor malthe:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gebeurt hier nog wat mee?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks