Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Adrenalize

Track(s): TBA

Sample/video:

Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar hier kan ik nog te weinig uithalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Sorry maar hier kan ik nog te weinig uithalen..


Beter luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik ergens genoeg uit kan halen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik ergens genoeg uit kan halen of niet?


Ja, maar als je een beetje je best had gedaan hoor je de melodie helemaal prima ;)
Doe maar rustig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
jaron123 schreef:
Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik ergens genoeg uit kan halen of niet?


Ja, maar als je een beetje je best had gedaan hoor je de melodie helemaal prima ;)
Doe maar rustig.

En de melodie zal me roesten als de rest kut en onsamenhangend blijkt. Dus nee, ook ik kan er niets uit halen.

Van een uitspraak als 'Doe maar rustig' is nog nooit iemand rustig geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hierboven gezegd wordt dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje als Atmozfears misschien de collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Vaassenaar schreef:
jaron123 schreef:
Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik ergens genoeg uit kan halen of niet?


Ja, maar als je een beetje je best had gedaan hoor je de melodie helemaal prima ;)
Doe maar rustig.

En de melodie zal me roesten als de rest kut en onsamenhangend blijkt. Dus nee, ook ik kan er niets uit halen.

Van een uitspraak als 'Doe maar rustig' is nog nooit iemand rustig geworden.


Je hoort de kicks van Island of Adventure, de opbouw naar de climax en de volledige melodie. Als je alleen ff die stem in eruit filtert kun je er meer uit opmaken als de meeste kansloze fb filmpjes die hier voorbij komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
Je hoort de kicks van Island of Adventure, de opbouw naar de climax en de volledige melodie. Als je alleen ff die stem in eruit filtert kun je er meer uit opmaken als de meeste kansloze fb filmpjes die hier voorbij komen ;)


Nee.. Ik kan hier ook niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize is that you :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:50 
 
Hardtraxxer

Ik kan er prima wat uithalen hoor, gewoon niet op zn stem letten. Doet me om een of andere reden beetje aan release denken? De synth lijkt er een beetje op. Maar dat is juist een goed punt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:24 
 

voor zover ik het horen kan klinkt dit als een leuke track! :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks