Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 19:28 
 

Vind hem maar altijd saaie, driveloze tracks hebben. Zou hier ook niet op los kunnen gaan. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit is meer het type muziek wat je wel eens thuis opzet maar niet op een feest, en dan nog vind ik hem saai klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ook ik vind dit echt een saaie plaat. Er zit echt niks vernieuwends in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt wel heel veel op Sectrets of Time qua sounds. Die plaat is inmiddels anderhalf jaar oud, dus niet echt heel vernieuwend dat ventje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke track! Hou wel van zijn werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Lijkt wel heel veel op Sectrets of Time qua sounds. Die plaat is inmiddels anderhalf jaar oud, dus niet echt heel vernieuwend dat ventje...

Sounds worden wel vaker hergebruikt door een artiest. Ik zie dat niet echt als een gebrek aan vernieuwing maar meer als een knipoog naar een goed geslaagde eerdere track
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks