Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
Fusionmania wrote:Hier wordt niks meer mee gedaan zeker?
is allang vrijgegeven toch ? maar als een arkaine track
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Dutch92 wrote:
Fusionmania wrote:Hier wordt niks meer mee gedaan zeker?
is allang vrijgegeven toch ? maar als een arkaine track
Nee hoor?
D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
Duruz wrote:Nee hoor?
was in de war met Arkaine - Eventide :x
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik hoop dat deze ooit nog komt :loving:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Adrenalize die deze plaat afgelopen weekend nog even dropte :drool:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:Adrenalize die deze plaat afgelopen weekend nog even dropte :drool:
Ja :love:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
hurricane wrote:Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:
alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Bijster goed verhaal
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
HardstyleFreak wrote:
hurricane wrote:Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:
alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:
wat zeg jij precies allemaal?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
pim__ wrote:
HardstyleFreak wrote:
Hardtraxxer
last seen May 2026
pim__ wrote:
HardstyleFreak wrote:
Goeie vraag! xd had vast teveel gezopen ;)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Op een donderdagmiddag om 16:17 uur. Keurig.
Hardtraxxer
last seen May 2026
THArdstyler wrote:Op een donderdagmiddag om 16:17 uur. Keurig.
gelukkig ben ik een weekend drinker, maar wat ik zei zat iig geen woord spaans bij

kan niet ontkent worden dat merendeel die foei lelijke raw kick gebruikt en dat het dus nodig back to the roots moet!
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
@31:00 Zo zonde dat deze nooit is gereleased :cry: Zogenaamd omdat die niet "af" was.... Klinkt heerlijk hoor :loving:
View on YouTube
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Als deze track nooit een release krijgt, dan is het echt kut van Adrenalize om hem te draaien eigenlijk :lol:

Voor zo'n oude plaat gaat ie wel erg goed met zijn tijd mee, lekker!
Hardtraxx Veteran
4424 posts member since 2023
last seen 10 hours ago
Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Zaagkick wrote:Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.
Nou, dat zal ik zeggen. Elke x als die een classics set moet draaien waar ik naartoe ga stuur ik hem een DM ff, sinds een jaar of 3 ofzo :D Had deze plaat in corona tijd weer opgerakeld, en hij is eigenlijk zo vet en tijdloos :loving: We kennen elkaar al vanaf de begintijd, ik was en ben meestal nog vaste aanhang met Audiotricz. Vandaar dat die hem af en toe draait, en waarss omdat die hem zelf ook kan waarderen. Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha :worship: ^^

HQ op youtube is ook prima weg te luisteren dacht ik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Minispark wrote:Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha :worship: ^^

some men just want to watch the world burn.
Hardtraxx Veteran
4424 posts member since 2023
last seen 10 hours ago
pfff waarom released adrenalize dit niet gwn, zou meteen z’n beste release van t jaar zijn als ie dit ff in 2025 manieren re-mastered. En weetniet hoe t nu met Arkaine gaat maar mss kunnen die dan na een weekje wel broodje gezond halen van de streams ofz
M
Hardtraxxer
last seen 25 days ago

Re:

Delt-A wrote:
Minispark wrote:Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha :worship: ^^

some men just want to watch the world burn.
xd xd
M
Hardtraxxer
last seen 25 days ago
Zaagkick wrote:pfff waarom released adrenalize dit niet gwn, zou meteen z’n beste release van t jaar zijn als ie dit ff in 2025 manieren re-mastered. En weetniet hoe t nu met Arkaine gaat maar mss kunnen die dan na een weekje wel broodje gezond halen van de streams ofz
Of gewoon lekker bij Maickels Broodjes scoren.. -.- :thumbsup: