Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 15:54 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Hier wordt niks meer mee gedaan zeker?


is allang vrijgegeven toch ? maar als een arkaine track
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dutch92 schreef:
Fusionmania schreef:
Hier wordt niks meer mee gedaan zeker?


is allang vrijgegeven toch ? maar als een arkaine track


Nee hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 02:53 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Nee hoor?

was in de war met Arkaine - Eventide :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat deze ooit nog komt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize die deze plaat afgelopen weekend nog even dropte :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Adrenalize die deze plaat afgelopen weekend nog even dropte :drool:


Ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:


alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijster goed verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2023 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
hurricane schreef:
Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:


alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:


wat zeg jij precies allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2023 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
HardstyleFreak schreef:
hurricane schreef:
Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:


alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:


wat zeg jij precies allemaal?


alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2023 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
HardstyleFreak schreef:
hurricane schreef:
Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release :innocent: :P :loving:


alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppen :lol:


wat zeg jij precies allemaal?


Goeie vraag! xd had vast teveel gezopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een donderdagmiddag om 16:17 uur. Keurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2023 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Op een donderdagmiddag om 16:17 uur. Keurig.


gelukkig ben ik een weekend drinker, maar wat ik zei zat iig geen woord spaans bij

kan niet ontkent worden dat merendeel die foei lelijke raw kick gebruikt en dat het dus nodig back to the roots moet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2025 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@31:00 Zo zonde dat deze nooit is gereleased :cry: Zogenaamd omdat die niet "af" was.... Klinkt heerlijk hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 11:06 
 
Hardtraxxer

Als deze track nooit een release krijgt, dan is het echt kut van Adrenalize om hem te draaien eigenlijk :lol:

Voor zo'n oude plaat gaat ie wel erg goed met zijn tijd mee, lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 11:06 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.


Nou, dat zal ik zeggen. Elke x als die een classics set moet draaien waar ik naartoe ga stuur ik hem een DM ff, sinds een jaar of 3 ofzo :D Had deze plaat in corona tijd weer opgerakeld, en hij is eigenlijk zo vet en tijdloos :loving: We kennen elkaar al vanaf de begintijd, ik was en ben meestal nog vaste aanhang met Audiotricz. Vandaar dat die hem af en toe draait, en waarss omdat die hem zelf ook kan waarderen. Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha :worship: ^^

HQ op youtube is ook prima weg te luisteren dacht ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha :worship: ^^

HQ op youtube is ook prima weg te luisteren dacht ik :thumbsup:


some men just want to watch the world burn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff waarom released adrenalize dit niet gwn, zou meteen z’n beste release van t jaar zijn als ie dit ff in 2025 manieren re-mastered. En weetniet hoe t nu met Arkaine gaat maar mss kunnen die dan na een weekje wel broodje gezond halen van de streams ofz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 11:13 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Minispark schreef:
Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha :worship: ^^

HQ op youtube is ook prima weg te luisteren dacht ik :thumbsup:


some men just want to watch the world burn.


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 11:13 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
pfff waarom released adrenalize dit niet gwn, zou meteen z’n beste release van t jaar zijn als ie dit ff in 2025 manieren re-mastered. En weetniet hoe t nu met Arkaine gaat maar mss kunnen die dan na een weekje wel broodje gezond halen van de streams ofz


Of gewoon lekker bij Maickels Broodjes scoren.. -.- :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks