Zaagkick schreef:
Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.
Nou, dat zal ik zeggen. Elke x als die een classics set moet draaien waar ik naartoe ga stuur ik hem een DM ff, sinds een jaar of 3 ofzo

Had deze plaat in corona tijd weer opgerakeld, en hij is eigenlijk zo vet en tijdloos

We kennen elkaar al vanaf de begintijd, ik was en ben meestal nog vaste aanhang met Audiotricz. Vandaar dat die hem af en toe draait, en waarss omdat die hem zelf ook kan waarderen. Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha
HQ op youtube is ook prima weg te luisteren dacht ik
