Citaat:
Waar zie je precies klagen en mensen afkraken in Remi zijn comment dan?
gap jij zegt dit, waarmee je op mij doelt:
Citaat:
Het zijn vaak ook alleen mensen die niet kunnen hebben dat een ander iets wat hun leuk vinden niet leuk vindt of benoemen voor wat het is die gepikeerd raken en je dan een hater noemen.
maar exact dat is wat remi doet maar dan andersom. mensen zeggen in die tiktok comments gewoon dat ze t vet vinden en hij zegt
Citaat:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.
dan kan hij t toch precies ook niet hebben dat er mensen zijn die het wel vet vinden of niet. staan alleen paar smileys en positiviteit, dus laat mensen het ook gewoon wel leuk vinden dan. pffffffffffffff. maar ey boeie. jonko is bijna op dus ga zo loesoe jwt.
Ik snap verder de jongens van het dooie forum hun frustratie over de veranderingen in de sound maar elke keer als er iets nieuws bedacht wordt doet iedereen doet alsof de scene kapot gaat, terwijl dat elke keer opnieuw weer niet zo is. Raw, uptempo en shockfactor hebben overgenomen, en die hype zal ooit minder worden, en ookal word ie niet minder, er is genoeg leuks voor iedereen in deze tijd juist. Euforisch gaat vooruit, classics blijft een goedlopend concept met al die feesten, etc, het kan best naast elkaar bestaan. Ik snap het probleem niet zo

Ik ben zelf ook niet ‘de doelgroep’ van die tiktok shit, begon met hardstyle/core luisteren in 2006. Ben dus net als velen hier. En ben niet bang dat raw en uptempo de scene kapot gaat maken want denk dat we wel tegen het plafond van hoe extreem en debiel iets kan klinken live.
En in jullie fav Jay Reeve, The Enlightenment, of obscure industrial setje zullen kicks als deze toch nooit langskomen.