Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke plaat en vind de vocals goed hun werk doen in deze plaat. Adaro lijkt echt het licht weer gevonden te hebben na The Sky Is The Limit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lang geleden dat ik een Adaro plaat leuk vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn ze! Heerlijke melodie dit. Vet dat Adaro het weer gevonden heeft! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 11:46 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ik vind hem juist vet door die eentonigheid. Dat maakt de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee of er nog wat gaat gebeuren met deze track? (en The Otherside)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
thanks guys!
de titel kan verandert worden in "Flame Up High".
hij zal deel uit gaan maken van een part1 van een EP serie die ik ga doen (meer info volgt)

Uit het topic van Flame Up High.

Maar ja, dat releasebeleid van Roughstate is gewoon om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 09:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan dicht:
hardstyle-releases/adaro-the-otherside-ep-part-1-rough099-t64846.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks