Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Om je vingers bij af te likken :drool:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
precies, de mensen hadden dit nooit verwacht van het maatje van randy haha.
Dikke vocals en een heerlijke STRAKKE basslijn :corn: :corn:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Taxi wrote:Klinkt zeker erg goed en is live ook goed te doen! Maar je hoort wel duidelijk dat die kicks regelrecht uit die collabs met Ran-D komen. Echt alleen is het dus niet, of Adaro moet in de collabs verantwoordelijk zijn voor de kicks wat ik dan weer betwijfel.
en wat fuckt dat ? die 2 zijn maatjes... zitten vaak naast elkaar achter de pc..
Logisch dat hij bepaalde dingen afkijkt, of nadoet toch..
(of dit in dit geval ook zo is, kan ik zelf niet zeggen)

Meer goeie hardstyle toch ?
sommige mensen ...
had je niet gewoon kunnen posten: klinkt zeker goed ? of moest je nou persee dit posten omdat je je dan beter voelt ?

stel he... stel he... dat randy toevallig jouw post leest.. die denk pff... wat een lutser.. denk je zelf niet ?
Luister eens naar wat randy in zijn interview bij FearFM meldde... en doe er aub wat mee..
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
WZY wrote:Deze moet ik eens live horen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Taxi wrote:Klinkt zeker erg goed en is live ook goed te doen! Maar je hoort wel duidelijk dat die kicks regelrecht uit die collabs met Ran-D komen. Echt alleen is het dus niet, of Adaro moet in de collabs verantwoordelijk zijn voor de kicks wat ik dan weer betwijfel.
Ik weet niet of je gelijk heb, misschien zijn de kicks van Randy of misschien wel niet. Maar dat je je daar over druk kan maken als je dit nummer hoort vind ik wel enigzinds raar xd
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen May 2015
geweldige track hopelijk word ie op reverze gedraaid :woot:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
lekkere track...benieuwd wat hij nog meer solo gaat produceren :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
iSenSe` wrote: Luister eens naar wat randy in zijn interview bij FearFM meldde... en doe er aub wat mee..
Wat zei die?
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Ik ben nog lang niet overtuigd, ik vind die kicks niet zo wat.
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
:bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
iSenSe` wrote:
en wat fuckt dat ? die 2 zijn maatjes... zitten vaak naast elkaar achter de pc..
Logisch dat hij bepaalde dingen afkijkt, of nadoet toch..
(of dit in dit geval ook zo is, kan ik zelf niet zeggen)

Meer goeie hardstyle toch ?
sommige mensen ...
had je niet gewoon kunnen posten: klinkt zeker goed ? of moest je nou persee dit posten omdat je je dan beter voelt ?

stel he... stel he... dat randy toevallig jouw post leest.. die denk pff... wat een lutser.. denk je zelf niet ?
Luister eens naar wat randy in zijn interview bij FearFM meldde... en doe er aub wat mee..
:') Je trekt het je echt persoonlijk aan of niet, haha teurig. Zeg alleen dat die kicks 1 op 1 uit de collabs/solo's met Ran-D komen (Oh nee wacht, Randy, sorry we zijn z'n "maten" zeker :') ). Ik zou verwachten als ie zelf zo goed is in produceren dat ie de kicks opnieuw maakt en ze anders klinken. Of ik moet het verkeerd horen natuurlijk.

Neemt niet weg dat ik het een goede dj en producer vind hoor. En dat ik het een vette plaat vind. Je doet net alsof ik ik weet niet wat zeg jong. :aww:
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
View on YouTube
@ 0:50
Hit you with that bang shit!
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Klinkt vet, maar ik twijfel of ik dat na 10 keer luisteren nog steeds keer. Want 10 keer geleden vond ik hem namelijk nog vetter..
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Vette plaat ja, ik ga er vanuit dat deze live ook ziek hard gaat!
D
ik weet het niet :/
vind m niet geweldig maar cker niet slecht!
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Dakpan wrote:
iSenSe` wrote: Luister eens naar wat randy in zijn interview bij FearFM meldde... en doe er aub wat mee..
Wat zei die?
Ik denk dat hij het over de Magic Show had - en ging over zeikcultuur op internet :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die intro is echt supervet, melodie in de climax doet me niet zo heel veel. Ben benieuwd waar deze gereleased gaat worden :P
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Jolle wrote:Die intro is echt supervet, melodie in de climax doet me niet zo heel veel. Ben benieuwd waar deze gereleased gaat worden :P
28. Adaro – Hit You with that Bang shit [A2 Records]
A2 Records dus als we The Magic Show mogen geloven.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Deze is al weer snel vergeten volgens mij, erg jammer, want ik vind dit echt een geweldig nummer :worship:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Deze is zeker niet vergeten :worship:
Luister hem dagelijks ;)
Edit : Vind deze zelfs beter als Haunter Of The Dark ^^
Last edited by Nrgizer on 01 Jun 2011 18:44, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Prima nummer, maar ik vind Haunter Of The Dark beter. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mike-O wrote:Klinkt vet, maar ik twijfel of ik dat na 10 keer luisteren nog steeds keer. Want 10 keer geleden vond ik hem namelijk nog vetter..
Dat gevoel had ik ook man, maar blijft wel vet vind ik.