snap je reactie ook niet echt... zet je dit ook onder nummers van dbstfn , coone , code black etc. ?Millard Fillmore wrote:Die hebben hier toch 0,0 mee te maken?Kepro wrote:Deze kicks zullen toch wel weer in het niets vallen als de kicks van thera, gecko of delete.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Khadber wrote:Kwaliteit is wat brakjes, maar kan er wel uit opmaken dat dit flink door moet knallen. Interesse gewekt!
Op deze reactie:teupie wrote:snap je reactie ook niet echt... zet je dit ook onder nummers van dbstfn , coone , code black etc. ?Millard Fillmore wrote:Die hebben hier toch 0,0 mee te maken?Kepro wrote:Deze kicks zullen toch wel weer in het niets vallen als de kicks van thera, gecko of delete.
Jongens geloof me, in HQ ga je er hard op! wist niet wat ik hoorde
Wat klonk dit heerlijk in Zak!! Wat ging die hard! 
adaro heeft me nog nooit teleur gesteld dus dit zal ook vast weer een knaller zijn 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
[quote="Kepro"
Is dit een actie om in de smaak te vallen op Hardtraxx ofzo? Zo kwam het op mij over iig
De drie populairste artiesten op Hardtraxx hebben hier inderdaad niks mee te maken.Kepro wrote:Deze kicks zullen toch wel weer in het niets vallen als de kicks van thera, gecko of delete.
Is dit een actie om in de smaak te vallen op Hardtraxx ofzo? Zo kwam het op mij over iig
En nog snap ik m niet :p
Zou wel aan mij ligge haha..
Zou wel aan mij ligge haha..
Ja maar jij bent ook een eckte eckte fanboy.Divinay wrote:adaro heeft me nog nooit teleur gesteld dus dit zal ook vast weer een knaller zijn
Ben erg benieuwd hier naar, kan er nu nog niet zo veel uit opmaken. Ran-D mag deze volgende week wel draaien 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gebeurt bijna zelden dat ik op een LQ preview oordeel, maar deze klinkt wel heeeeeeel erg vet 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Deze moet ik gewoon morgen horen! 
Gehoord gisteren op REBIiRTH, wat een bazenplaat zeg 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Deze door werd door Ran-D vs. Zatox gedraaid @ Rebirth 2012 _0_
Wat gaat die hard zeg
Wat gaat die hard zeg
-
I
Kan niet wachten tot HQ, hoor hele positieve reacties hierover 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gisteren ook zelf gehoord. En ik zeg het opnieuw: zelden dat ik een plaat op het 1e gehoor zo vet vind

-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Deze ging gister ook heel hard! 
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Het was me ook een hele brute avond haha! Maar idd hele vette plaatPartystarter wrote:Wat klonk dit heerlijk in Zak!! Wat ging die hard!
@Gilian, heb je deze zelf opgenomen? Ik zie Nils namelijk met zijn blije bakkes vol op in beeld!
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Denk wel dat dit House of Wax is.Adaro op Facebook
http://www.youtube.com/djadaro
Did you already subscribe to my Youtube-Channel? A new video is coming in 2 weeks!
Heb hem niet mee gekregen zaterdag
Dan maar over twee weken luisteren!
-
J
Waar? Loudness?wootum wrote:Heb hem niet mee gekregen zaterdagDan maar over twee weken luisteren!
Ik ga er al niet meer heen, maat van me zit krap met geld, zwerver.
Jup. Ja wat is dat nou!!??JEFSKIII wrote:Waar? Loudness?wootum wrote:Heb hem niet mee gekregen zaterdagDan maar over twee weken luisteren!
Ik ga er al niet meer heen, maat van me zit krap met geld, zwerver.
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Deze ging hard op rebirth
wat een plaat ! 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Klonk lekker gisteren