Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 20:39 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Digital Mindz

Track(s): Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open the Gates (Digital Mindz Remix)

Sample/video:

@ 16:20

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2023 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb nou niet het idee dat hier veel aan veranderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier en daar wat elementen ingevuld. Grappig dat hij begonnen is met raw, wat niet aansloeg bij het grote publiek, vervolgens wat euforischer gaat produceren om vervolgens weer terug te gaan naar raw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo 'weer terug te gaan'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doel op zijn productie stijl. Dat hij afgelopen jaren het een produceerd en zowaar langzamerhand weer een andere stijl produceert.

Al met al welkom hoor want vind al zijn voorgaande tracks echt dik. Ook die liveact van hem, Sledgehammers geloof ik toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind zijn stijl aardig hetzelfde gebleven. zie nu twee nieuwe remixes/edits die wellicht wat meer richting RAW zijn, maar om nou meteen te zeggen dat hij zijn stijl verandert? Beide remixes ook van een E-Force plaat, dus wellicht wel een 'speciaal project'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vind zijn stijl aardig hetzelfde gebleven. zie nu twee nieuwe remixes/edits die wellicht wat meer richting RAW zijn, maar om nou meteen te zeggen dat hij zijn stijl verandert? Beide remixes ook van een E-Force plaat, dus wellicht wel een 'speciaal project'.


Deze remix
E-Force - Freakz At Night (Digital Mindz remix)
Digital Mindz - Electric Overload (Hard Voltage 2023 Anthem)
Digital Mindz and Exproz - Black Hole
Digital Mindz - Firestorm

T.o.v.
Circle of Eternity
Creation
Our Sanctuary
Clarity
Fortify

Daar zit toch echt wel verschil in. En dat is niet erg, maar valt mij wel op.
Net als dat het verschil tussen wat hij voor 2018 maakte en na 2018 weer wat groter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 16:25 
 
Hardtraxxer

Is denk ik gewoon een producer die beide stijlen maakt, alleen in plaats van dat per track/paar tracks te veranderen veranderd hij het om de paar jaar :P

Vette edit. Hoop nog steeds op een echte comeback, was echt vooruitstrevend rond 2014. Restart The Party remix staat nog regelmatig op.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks