Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Activator

Track(s): Wesker

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waar de vocalen vandaan komen, ik vind de sfeer echt geniaal. Super dikke track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:21 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt echt heerlijk :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze man produceert af en toe zo'n diarree aan waardeloze tracks, maar soms is het een tijdje rustig en komt hij met een dergelijke solo-plaat uit. Supersfeertje, orgineel en een heerlijke drive. I like.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 03:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk. :love:

En eindelijk ook weer eens iemand die durft af te stappen van de standaard 'intro-break-melodie-outro formule'
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kicks hebben 0,0 kracht en dat kan niet bij dit soort platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicks zijn idd erg jammer maar het is 2012 helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zonde! Dikke kicks hadden dit echt vet gemaakt
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks