Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Activator

Track(s): ID

Sample/video:
https://www.facebook.com/activatordj/vi ... =2&theater

Bron:
Citaat:
In 2008 Nu-style shit was mostly based on a triplet rhythm
#rockingbymyself #Vos
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hieruit maak ik op dat dat 'Nu-Style' gedeelte Tijdmachine-stijl is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt zeker niet verkeerd tot nu toe! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Dit belooft veel. Heel erg vet dat die, zo ver als tot nu toe te horen is, volledig in de 08 style produceert :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Potverdomme dit kleine stukje klinkt al verdomd lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 15:18 
 
Hardtraxxer

Klinkt echt lekker dit! Wat heerlijk hoe hij met die vocalen heeft gespeeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 12:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Held :drool: benieuwd naar een hq!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks