Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Activator

Track(s): Chaos

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

13/12 raw trackje met voorspelbare anti :sleep: Al klinkt de anti op zich wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker origineel.......

Lijkt tegenwoordig wel nieuwe rage als je een "raw harstyle" nummer maakt moet er een anticlimax in zitten ofzo maar vind dit persoonlijk echt zwaar kut klinken op een paar nummers na.

Verzin is wat nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Ik word echt moedeloos van al die anti climaxen. Een goede melodie met een goed stel kicks eronder zoals 'eerst' is veel beter imo.

Over de track. Godverdomme wat kut echt weer dat amateuristische van Activator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Godver wat lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
DJ ACTIVATOR
Today I'm gonna master my new track "Chaos" so expect the preview very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties xd

Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
XtD schreef:
Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties xd

Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horen :P

Wel mee eens. Met Wesker en Big Fat Panecake had hij wel 2 goede tracks. Maar deze mist kwaliteit. Al is het idee wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
XtD schreef:
Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties xd

Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horen :P

Wel mee eens. Met Wesker en Big Fat Panecake had hij wel 2 goede tracks. Maar deze mist kwaliteit. Al is het idee wel goed.


Satana niet vergeten! was dan wel samen met Jajox/Kronos. Sparta is ook nog best OK.

Vind dit inderdaad echt een niet goed uitgewerkt idee ofzo... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die climax klinkt alsof je een metaalfabriek binnenloopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:31 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Die climax klinkt alsof je een metaalfabriek binnenloopt...


haha ik las dit eerst en toen kwam die climax en jahoor leek wel gesampled uit de metaalfabriek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

dat anti :drool: :worship: Kicks mogen wel meer kracht hebben.. maar buiten dat... om te smullen dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Satana niet vergeten! was dan wel samen met Jajox/Kronos. Sparta is ook nog best OK.

Vind dit inderdaad echt een niet goed uitgewerkt idee ofzo... -.-

Satana is inderdaad een hele goede plaat. Niets op aan te merken. Maar blijkbaar gaat hij dus steeds minder produceren in plaats van beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 10:23 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties xd

Dit. Door de jaren heen is het alleen maar erger geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer hoor, "amateuristisch" :lol: ... Wat een vette plaat zeg. Zo vet ook met die clip erbij, dat maakt het echt af. Knap hoe hij dat doet, het past echt goed vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anti is wel aardig. Daar is het mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Alles kut enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break + Anti = sweet :)

Mid klinkt idd niet erg hoogstaand
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie het probleem niet en vermaak me hier prima mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
XtD schreef:
Wat is die gast ontzettend amateuristisch qua hardstyle producties xd

Niet te doen idd. Snap niet dat anderen dit niet horen :P

Ach, ik vind veel hardstyle van tegenwoordig dan vaak juist een soort van 'overgeproduceerd'. Te veel toeters en bellen.
Ik kan Activator altijd wel waarderen, en zijn setjes zijn ook altijd wel in orde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 05:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Begint algemeen te worden altijd meteen tracks afkraken, bedenk daar eens wat nieuws voor.

Dit is gewoon een dikke plaat, vooral in de Hangar genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Subfuze schreef:
Begint algemeen te worden altijd meteen tracks afkraken, bedenk daar eens wat nieuws voor.

Dit is gewoon een dikke plaat, vooral in de Hangar genoten!


wat een onzin, die eerste versie klonk echt totaal anders dan deze preview, die eerste versie was leeg en klonk nergens naar, deze versie klinkt "af" maar doet me nog steeds vrij weinig.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks