Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Acti & Jajox

Track(s): Satana (Zatox Remix)

Sample/video:
@26:21
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zeg het niet snel, maar komop, dit nummer heeft toch geen remix nodig :cry:

geloof niet dat een Zatox remix beter gaat worden, maargoed we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt tot nu toe best leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 18:52 
 
Hardtraxx Addict

henkfct schreef:
klinkt tot nu toe best leuk :thumbsup:

Vooral die kicks klinken veelbelovend... Ahum, ahum
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is heerlijk. Dit gaat m niet worden voor mij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn intuïtie zegt dat Zatox hier vanaf had mogen blijven.. Maar we zullen zien wat het wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het origineel is toch ook door Zatox gemaakt? Had 'm liever door Digital Punk laten remixen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.


Bringing the Funk was een prima remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 13:12 
 

Drommels drommels drommels blijf nou gewoon van deze plaat af?! Wat ik kan horen van het filmpje klinkt het saai^3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Rawbin schreef:
Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.


Bringing the Funk was een prima remix!


Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Naar mijn mening gewoon het origineel met die over-used Zatox dongs. Daarnaast heeft hij er nog eens wat heerlijke pitchkicks ingedonderd. Ook werd die plaat gemiddeld 3x op een avond gedraaid voor 1 of 2 jaar lang. Kots, kots en kots dus. *Zet het origineel weer op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran


@26:21
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had m slechter verwacht, maar dit voegt dus echt totaal niets toe aan het origineel. Die extra screech er doorheen is eerder irritant dan leuk en zoals verwacht weer de standaard Zatox dongetjes.

Oh wacht, die kicks in de 2e climax :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een grap, die klinken al afschuwelijk slecht in LQ, laat staan HQ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:26 
 
Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Had m slechter verwacht, maar dit voegt dus echt totaal niets toe aan het origineel. Die extra screech er doorheen is eerder irritant dan leuk en zoals verwacht weer de standaard Zatox dongetjes.

Oh wacht, die kicks in de 2e climax :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een grap, die klinken al afschuwelijk slecht in LQ, laat staan HQ xd

Die kicks in de 2e climax zijn live de dikste kicks die ik ooit gehoord hebt... en thuis vind ik ze ook mega :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

absoluut geen verbetering, maar vind hem toch wel lekker!

die 2e climax kick klinkt echt als een slappe scheet inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een te mainstream remix vergeleken met het origineel :S Jammer. Had niet gehoeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Niet echt een remix om u tegen te zeggen, er zijn vrij veel sounds overgenomen en die wel bekende Zatox kicks doen me totaal niks. Die nieuwe kick in de tweede climax lijkt wel onafgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Rawbin schreef:
Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.


Bringing the Funk was een prima remix!


Je bent de enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond de remix van Bringing The Funk ook leuk, behalve die afschuwelijk lelijke pitchkick en het feit dat die plaat destijds he le maal kapot gedraaid werd (minstens 2/3 keer per feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox :lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Zo erg vind ik em niet, kick in 2e climax klinkt wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het best een lekker nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/zatox-presents-new-world-order-t45649.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 14:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/zatox-presents-new-world-order-t45649.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks