Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act Of Rage & Last Word - The Alpha State (Qapital 2020 Anthem) (Q236)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 06/03/2020

Tracks:
Act Of Rage & Last Word - The Alpha State (Qapital 2020 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze wil ik benadrukken dat ik het enorm waardeer dat je de scene derhalve actief volgt dat je van deze preview het bestaan weet en met ons wil delen, Martin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gestrekt been.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://streamable.com/tyk8k
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere drive! verrassend dat er een melodie voor en achter in de track zit en middenin een heerlijk beuk stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 15:04 
 
Hardtraxxer

Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 16:56 
 
Hardtraxx Crew

Klinkt beter dan ik verwacht had, benieuwd naar een hq :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke opzet zo 'climax > anti > anti > climax'. Wel origineel in ieder geval. Ook wel benieuwd naar de HQ, maar lijkt wederom een track te worden met afwisselend fijne en minder fijne kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.


Dit. Ookal is die plaat sws niet te overtreffen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.


Goede plaat, maar veel te soft voor een feest als Qapital wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 21:31 
 
Hardtraxx Newbie

1e kick tof! Daarna slaat die over naar 1 of andere gearboxx kick, geen fan van deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.


Goede plaat, maar veel te soft voor een feest als Qapital wat mij betreft.

Oké Joopie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom zo'n kickswitch festijn van jewelste. Nuja, "kicks". Geen leuke plaat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Spalken schreef:
joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.


Goede plaat, maar veel te soft voor een feest als Qapital wat mij betreft.

Oké Joopie


Faites juste attention, sinon mettez une baguette dans le cul
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 19:26 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wederom zo'n kickswitch festijn van jewelste. Nuja, "kicks". Geen leuke plaat dus.


Begin hier ook aardig moe van te worden, een kickswitchje hier en daar is prima, maar dit waren er echt stuk of 6 in een minuut tijd. Saai gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helicaze schreef:
Wederom zo'n kickswitch festijn van jewelste. Nuja, "kicks". Geen leuke plaat dus.


Begin hier ook aardig moe van te worden, een kickswitchje hier en daar is prima, maar dit waren er echt stuk of 6 in een minuut tijd. Saai gewoon.


Saai? hierdoor juist spannend. 1 of 2 verschillende kicks is pas saai en dit houd het juist levendig.
Bij iedere andere kick schreeuw je lekker oooohw op een feest en zo knal je al je energie die je hebt eruit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.


Haha, als je dat Anthem vergelijkt met deze heeft die van PN kicks als zachte natte scheten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff WTF xd Dit kan je toch nog moeilijk een samenhangende plaat noemen. :/ Als je dit voor de eerste keer in een set hoort, denk je dat je op 5 minuten 4 platen hebt gehoord. zo gaat dat tegenwoordig toch met die meuk. Zoveel mogelijk pingelkicks in een half uur steken en het een liveact noemen. Godverdomme ik kan er zelfs chagrijnig van worden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.


Haha, als je dat Anthem vergelijkt met deze heeft die van PN kicks als zachte natte scheten

Als je dat anthem vergelijkt kan je zien hoe Phuture Noize wel het thema wist over te brengen in zijn plaat en het ook kwalitatief af te maken. Mogen de kicks volgens jou nog natte scheten zijn. Die plaat was wel wat een anthem moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dyon_R schreef:


Ik probeer dit meestal gewoon te negeren, maar pfff... is dit nu zelfs al een ding in een anthem? Hou nou toch eens op hiermee, hoe kan je dit nou nog 1 track noemen? Wat een warboel, het irriteert me onnodig dus ik ga weer wat wierook aansteken om te kalmeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 22:52 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
joostmakaay schreef:
Blijkt maar weer eens hoe goed het anthem van Phuture Noize van twee jaar geleden was.

xd
Haha, als je dat Anthem vergelijkt met deze heeft die van PN kicks als zachte natte scheten

xd
Haha, als je dit Anthem vergelijkt met dat heeft die van AoR kicks als een massamoord in het Lenie 't Hart
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 05:36 
 
Hardtraxx Crew

MYTZE schreef:
Klinkt beter dan ik verwacht had, benieuwd naar een hq :P

grapje wat een kut plaat zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier ook niks mee. Elke 8 tellen andere kicks is mien te gortig. Ben benieuwd of we zover komen dat er tracks komen waarbij elke kick achter elkaar verschillend is.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle