Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 10:36 
 
Hardtraxxer

Artiest: Act Of Rage & Cold Case

Track(s): Criminal (Radical Redemption Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg lekker :D

Heb die mid echt al 10 keer aangezet, wat een ongelofelijke drive zit daar in zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel is dik, zo klinkt de remix ook. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drive! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 17:32 
 

Klinkt alweer gruwelijk dik :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Origineel is dik, zo klinkt de remix ook. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Flinke portie drive :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

twee keer gehoord op ground zero :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DRIVE :woot: het origineel is ook erg lekker :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



ietsjes veel beter filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:25 
 
Hardtraxx Elite

Saai nummer toch, alleen de melodie is leuk maar daar wordt niks mee gedaan. Ik vind het erg leeg klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:21 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Saai nummer toch, alleen de melodie is leuk maar daar wordt niks mee gedaan. Ik vind het erg leeg klinken.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zal het live ongetwijfeld weer wel goed doen, maar zijn album gaat weer 'helemaal' hetzelfde klinken vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
zal het live ongetwijfeld weer wel goed doen, maar zijn album gaat weer 'helemaal' hetzelfde klinken vrees ik.


Ik vind dat (met wat ik zover gehoord heb) juist wel meevallen, hij probeert binnen zijn stijl wel wat andere dingen uit heb ik het idee. Kicks zijn gewoon meer dan prima tegenwoordig, en hij weet vaak enorm veel drive in z'n tracks te leggen. Wat dat betreft kan het toch al een geslaagd album worden lijkt me?

Hij varieert altijd nog meer dan bijvoorbeeld Warface (al heb ik nog niks van zijn nieuwe album gehoord).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DL22 schreef:
zal het live ongetwijfeld weer wel goed doen, maar zijn album gaat weer 'helemaal' hetzelfde klinken vrees ik.


Ik vind dat (met wat ik zover gehoord heb) juist wel meevallen, hij probeert binnen zijn stijl wel wat andere dingen uit heb ik het idee. Kicks zijn gewoon meer dan prima tegenwoordig, en hij weet vaak enorm veel drive in z'n tracks te leggen. Wat dat betreft kan het toch al een geslaagd album worden lijkt me?

Hij varieert altijd nog meer dan bijvoorbeeld Warface (al heb ik nog niks van zijn nieuwe album gehoord).


Kicks en drive zijn bij Radical meestal dik in orde. Ik vind gewoon veel tracks nogal op elkaar lijken.
Ben zelf geen producer dus ga het even zo goed mogelijk proberen uitleggen :lol:
Hij maakt veel tracks als je denkt dat de climax erin komt er nog effe wat screeches of iets komen zodat je er altijd naast zit. Zoals bij Big Boys, Are You With Me, Mad Man en nog een hele zooi.

Dat hij meer varieert dan Warface, ja daar heb je gelijk in. Maar wie varieert er minder dan Warface? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
zal het live ongetwijfeld weer wel goed doen, maar zijn album gaat weer 'helemaal' hetzelfde klinken vrees ik.

Mwah, er komen ook platen met Frontliner en Angerfist op het album. Die gaan natuurlijk niet hetzelfde klinken. Vanzelfsprekend heeft hij een bepaalde sound die je in verschillende tracks hoort, maar ik verwacht dat er toch wel diverse plaatjes op zullen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hij maakt veel tracks als je denkt dat de climax erin komt er nog effe wat screeches of iets komen zodat je er altijd naast zit. Zoals bij Big Boys, Are You With Me, Mad Man en nog een hele zooi.

je voelt toch wel aankomen dat er nog wat screeches komen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
DL22 schreef:
Hij maakt veel tracks als je denkt dat de climax erin komt er nog effe wat screeches of iets komen zodat je er altijd naast zit. Zoals bij Big Boys, Are You With Me, Mad Man en nog een hele zooi.

je voelt toch wel aankomen dat er nog wat screeches komen..?


Dan moet je maar eens goed om je heen kijken als hij die platen draait, 90% zit er gewoon naast hoor.
(Behalve de Militanten dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus wat gaat die outro hard zeg :woot: :love: (rond 6:05)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Helaas met een hoop gelul en GROUND ZERO DISORDER door de outro :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Mag hier gewoon verder? :P
http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks