Licht klassieke invloeden lijken het wel in de break.
Klinkt wat mij betreft best wel fijn! Sounds van de melodie klinken alleen nogal droog voor mijn gevoel.
Vind dit toch wel een leuk plaatje!
Related topics
- View the latest post: Jay Reeve & Wasted Penguinz - When The World Ends (DWX???)
- View the latest post: Anderex & Chapter V - Every Life Ends (GBD515)
- View the latest post: Phuture Noize & B-Front - ID (Before My Time Ends)
- View the latest post: Double K - When The World Ends EP (SICKRAGE021)
- View the latest post: BAQ ft. Miss Judged - The World Ends (FUSION427)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ook dit is weer net niet, jammer.
Dit klinkt dan wel weer erg goed, veruit de beste track tot nu toe.
Kicks klinken heel vals in verhouding met de synthesizer(die overigens imo ook heel lelijk is)
Jammer, nog niet veel van de nieuwe a-lusion tracks weten me te boeien
Jammer, nog niet veel van de nieuwe a-lusion tracks weten me te boeien
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Nee niks voor mij dit, climax gaat helemaal nergens over met die gare square synth 
De kicks lijken wel natte scheten.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Break vind ik heerlijk, bassline vind ik ook echt geweldig. Alleen de track overall doet me minder. Zonde, want die twee dingen kunnen echt heerlijk zijn als de melo me meer had gedaan o.a.
A-Lusion hou eens op met elke dag die troep te spammen op youtube en maak weer eens een keer iets goeds. Heb na In Trouble onderant niks bijzonders meer gehoord van hem tot nu toe.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
nee weer niet:(
intro is zeer lekker, met die sounds
break vind ik uitermate saai met dat piano geriegel
kicks zijn deze keer wel heel lekker
maar wat gadverdamme wat een graf synth zeg, te lelijk gewoon
break vind ik uitermate saai met dat piano geriegel
kicks zijn deze keer wel heel lekker
maar wat gadverdamme wat een graf synth zeg, te lelijk gewoon
Als je niet weet hoe deze nieuwe zooi A-Lusion tracks zo naar buiten zijn gekomen, houd dan gewoon je mond.Hidden Source wrote:A-Lusion hou eens op met elke dag die troep te spammen op youtube en maak weer eens een keer iets goeds. Heb na In Trouble onderant niks bijzonders meer gehoord van hem tot nu toe.
Hoe bedoel je Khadber? Snap even niet wat je bedoelt 
-
D
platen als No Regrets hadden gevoel maar dit vind ik echt niks
Als al deze platen al sinds de zomer af zijn en hij ze nu online gooit, moet hij zelf weten. Ik vind het alleen nogal kinderachtig om dan te reageren alsof hij ze in 1 dagje in elkaar gooit en online zet. Zo komt het wat mij betreft in ieder geval over.Daveytl wrote:Hoe bedoel je Khadber? Snap even niet wat je bedoelt
Ahh zo. Ja klopt, maar ik denk dat niemand anders had gereageerd als dit in een tijdsbestek van 3 maanden online was gekomen.
-
I
Het begint een beetje pijnlijk te worden als je het mij vraagt 
-
J
Begin haast te denken dat A-lusion de zoon van The Prophet is.
Ik vind deze eigelijk wel lekker. Het enige wat me stoort is de synth en de melodie in de climax.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
hoe vaker je hem luisterd hoe beter die wordt vind ik. Maar had er wel meer van verwacht , die nieuwe platen, wat betere melodieen . Toch hoor je wel dat hier veel energie in is gestoken in die nummers en ook de videodesign in zijn youtube videos is ook wel wat werk in gestopt.
Haha leuk dat je dat zegt, tracks klinken ook alsof ze in 1 dag in elkaar geschroefd zijn. Echt zooooooooooo standaaaaaaard ik val in slaaaaaaaaaaaaaaaaap pffffffffffffff.Khadber wrote:Als al deze platen al sinds de zomer af zijn en hij ze nu online gooit, moet hij zelf weten. Ik vind het alleen nogal kinderachtig om dan te reageren alsof hij ze in 1 dagje in elkaar gooit en online zet. Zo komt het wat mij betreft in ieder geval over.Daveytl wrote:Hoe bedoel je Khadber? Snap even niet wat je bedoelt
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
dit ging trouwens over die andere track: just one voiceemmerick wrote:hoe vaker je hem luisterd hoe beter die wordt vind ik. Maar had er wel meer van verwacht , die nieuwe platen, wat betere melodieen . Toch hoor je wel dat hier veel energie in is gestoken in die nummers en ook de videodesign in zijn youtube videos is ook wel wat werk in gestopt.