Dit is in ieder geval stukken beter dan het werk dat hij de afgelopen jaren heeft geproduceerd (Out In The Open meuk enzo). Reversed bass kan voller en de kicks in de climax zijn zaaddodend maar desalniettemin mag hij van mij meer van dit soort platen maken.