waar gaat A-lusion helemaal heen? ze nummers gaan met 90% berg afwaarts dan nu ook nog zo'n belachelijke clip.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
D
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dit kan echt niet
-
J
Die clip gaat te ver, een springende lucifier die wat met zijn stro armpjes loopt te zwieren. Wat een kerel die A-lusion
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Are you serious? dudee
track opzich is wel lekker
En hij staat alweer op privé 
Heb hem niet gezien..
Zou A-lusion meelezen?
Heb hem niet gezien..
Zou A-lusion meelezen?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
de video staat nu op prive?
Mensen hier nemen alles gewoon veels te serieus :')
Vond het wel komisch filmpje..
Vond het wel komisch filmpje..
-
J
Is dat gek dan? Edit: Bij nader inzien maar verwijderd wat hier stond voordat ik mensen kwets <3emmerick wrote:de video staat nu op prive?
Heb nog steeds de slappe lach van die clip.
Last edited by JEFSKIII on 09 Jan 2012 19:09, edited 1 time in total.
Dit is echt te komisch voor woorden
Patrick Jumpen #2
Patrick Jumpen #2
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
Reactie weg 
Last edited by Uniforce on 09 Jan 2012 19:48, edited 1 time in total.
Om over z'n uiterlijk te beginnen vind ik te ver gaan. Maar als je ergens aan gewerkt heb en het online zet, laat het dan gewoon online staan na wat negatieve reacties op een forum (als dat de reden is dat ie er weer af gehaald is)
-
_Hardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
A-lusion
Apparently nobody saw the positive feeling on my videoclip. Going to render a plain after effects movie. Have fun with that one later on
Vind ik leuk · · 1 · @djalusion on Twitter · 2 minuten geleden via Twitter
Apparently nobody saw the positive feeling on my videoclip. Going to render a plain after effects movie. Have fun with that one later on
Nou jongens kunnen jullie weer blij zijn dat het weg is :')
En ik heb hem niet gezien
balen.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
beetje zwak van hem__PIM wrote:A-lusion
A-lusion, als je meeleest:
Is niet haterig bedoeld hoor, maar ik denk dat velen ook geen zin hebben in zo'n videoclip. Hardstyle is serieus en volwassen voor mij, zo komt het niet over in de clip.
Is niet haterig bedoeld hoor, maar ik denk dat velen ook geen zin hebben in zo'n videoclip. Hardstyle is serieus en volwassen voor mij, zo komt het niet over in de clip.
Awekoetsiekoetsie, neem alles niet zo serieus jourbandesigner wrote:A-lusion, als je meeleest:
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heb het eerder met hem te doen.emmerick wrote:beetje zwak van hem__PIM wrote:A-lusion
Vind het ook wel zieligMillard Fillmore wrote:Heb het eerder met hem te doen.emmerick wrote: beetje zwak van hem
aaahh nee! ik kan de clip nu niet zien 
wel fijn nummertje!
wel fijn nummertje!
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
Ditemmerick wrote:beetje zwak van hem__PIM wrote:A-lusion
De muziek waar ik van hou, neem ik serieus jaroberttt wrote:Awekoetsiekoetsie, neem alles niet zo serieus jourbandesigner wrote:A-lusion, als je meeleest: