Ik ga hier ook neerDakpan wrote:Geen woord overdreven van alle reacties.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Zo loop jij er ook bijtommetjeuh wrote:plaatsvervangende schaamte...
nee als ik djens is het sexyHenk-Jan wrote:Zo loop jij er ook bijtommetjeuh wrote:plaatsvervangende schaamte...
en niet in een lege ruimte eng starend naar een camera
Die stoere blik en die moves.
Ik vind het best lullig dat ie er zoveel commentaar op krijgt, maar zoiets is ook gewoon totaal niet vet of zo..
Zegt de daggerende manHenk-Jan wrote:Zo loop jij er ook bijtommetjeuh wrote:plaatsvervangende schaamte...
Mensen kunnen zich ook aanstellen hoor. Jezus.
NOS journaal heeft nog betere schermen dan dat clipje.
-
A
Raap me op, again 
Ik vind het wel grappig, trieste reacties hier altijd!
Haters :')
Haters, Realisme. wat jij wiltroberttt wrote:Ik vind het wel grappig, trieste reacties hier altijd!
-
A
Probeer jij een wit voetje te halen of wat? Dat gepushte positiviteit van jouroberttt wrote:Ik vind het wel grappig, trieste reacties hier altijd!
Nee ? Ik ben gewoon van mening dat je het ook op een normale manier kan zeggen. In plaats van zulke trieste te reacties plaatsen, zoals die van jou 
-
A
Waarom triest, eigenlijk? Ik zie hier wel de humor van in
Haha wat een clip, ik vind het eigenlijk wel grappig. Zou nou niemand hebben gezegd dat kun je beter niet doen? Niet heel erg goed voor je imago lijkt me. Aan de andere kant wordt er hier ook wel wat overdreven, kan er wel om lachen.
-
A
clip niet gezien
Maar wel een heeel chill nummer
Maar wel een heeel chill nummer
Dit dus..Millard Fillmore wrote:dit kan echt niet
Hoe kan dit nou.. Na zulke fantastische oude platen, afgegleden naar dit.
Kan de melodie nog goed zijn... met zulke kicks ga ik live niet los.
Mol wrote:met zulke kicks ga ik live niet los.
Dagjesmens
Hij is weer verwijderd, nu door een claim van Scantraxx 
Ik heb de clip niet gezien, maar de reacties hier doen erg vermoeden. Ik ben nu eigenlijk wel beniewd ook, wil een eigen oordeel kunnen vellen over het geheel.
Over de track zelf: beste track samen met Mechanical. Overigens al wel released nu of niet met die bundel?
Over de track zelf: beste track samen met Mechanical. Overigens al wel released nu of niet met die bundel?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Het wordt niet eens gereleased onder scantraxx hoezo kan scantraxx er dan een claim over indienen 
Die zitten vuistdiep in de Youtube censuur... Saifam ook, waarom zou Saifam een van m'n abonnees zijnemmerick wrote:Het wordt niet eens gereleased onder scantraxx hoezo kan scantraxx er dan een claim over indienen
Staat die video nog ergens? Ik geloof dat ik 'm graag wil zien 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
enjoy avatarsJeroen_n wrote:Staat die video nog ergens? Ik geloof dat ik 'm graag wil zien