Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
lekker hoor, maar verder niet heel speciaal. Als ik het goed begrijp komt er nu iedere dag een preview online?

Volgens mij wel. We gaan het helemaal merken is mijn idee.

Eilahtan schreef:
Juist! en GEEN
Case Dj schreef:
second identity



Nice track, benieuwd naar de andere tracks van zijn eerste mini album.

Deze plaat werd eerder aangekondigd in onder andere Hard With Style als een Second Identity plaat, dus zo gek is het niet als het beestje zo genoemd wordt in eerdere comments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best vet, alleen die bassline is best vaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Best vet, alleen die bassline is best vaag :P


Maar opzich ook wel weer lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:00 
 
Hardtraxx Elite

Eilahtan schreef:
wootum schreef:


Is dus gewoon een A-Lusion & Scope DJ plaat.


Juist! en GEEN
Case Dj schreef:
second identity



Nice track, benieuwd naar de andere tracks van zijn eerste mini album.


lol heb je de track wel gehoord? Er zitten ''second identity'' vocals in. Dus dan mag je hem ook zo noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vocal zegt Second Identity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het nog een keertje uitleggen:
Als de track eerder is gedraaid onder de naam Second Identity nemen mensen dat mee en zetten het zo op internet. Als dan later blijkt dat de naam veranderd is kun je dus niet zeggen dat mensen niet zo stom moeten doen, omdat tentijde van hun comments de track nog onder Second Identity viel. NU blijkt dat deze track uitkomt als een A-Lusion & Scope DJ track. Dat wist je 2 a 3 maanden geleden nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eilahtan schreef:
Dakpan schreef:
De vocal zegt Second Identity.

Ja dus?

Als de vocal Noisecontrollers of Headhunterz had gezegd dan was het toch ook geen trek van een van hen?

Iets breder denken :thumbup:


Ja kan je bijdehand tegen mij lopen doen maar ik beweer niks hoor, leg alleen uit dat de vocal SI zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eilahtan schreef:
Voor zover mij bekend is deze track nooit officieel naar buiten gebracht als een SI track?

hardstyle/the-magic-show-podcast-53-luna-e-force-kodex-mind-illusion-t19901.html
hardstyle/e-force-q-base-a2-records-podcast-t18907.html
Alleen Hard With Style 5 gaf hem als A-Lusion & Scope DJ. De eerste was echter E-Force geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goei nummerke! Intro heeft lekker veel drive, melodie is niet te moeilijk, prima kick. Alleen de vocal die hardstyle zegt is weer zo jammer. Outro klapt er ook lekker snel in, nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:21 
 

De climax weet me niet zo te boeien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eilahtan schreef:
Bedoel door SI zelf Khadber :)

Ik begrijp de verwarring maar nogmaals, wanneer de berichtgeving gevolgd wordt
en er goed gelezen wordt weet men waarom..

De officiele preview is er, dus ik gok dat dat probleem nu uit de wereld is ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onnewitjes schreef:
Answering a few questions here:

- Out in The Open is a digital album series with a few tracks each time. Different from usual albums. Read outintheopen.nl if you want more info.

- This track is as A-lusion & Scope DJ because we focus more on our own names now and we wanted to release this with our solo names. We're still good friend and already started a new track for you :-)

- Channel is called onnewitjes, because I can't rename it and I had it even before YT was so popular

THX for listening!



over Mechanical, zeer fijne plaat, heerlijke melodie, sterke mid-intro en een heerlijke kick, zo krijg ik mijn platen graag voorgeschoteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:19 
 
Hardtraxx Elite

Eilahtan schreef:
Dakpan schreef:
De vocal zegt Second Identity.

Ja dus?

Als de vocal Noisecontrollers of Headhunterz had gezegd dan was het toch ook geen trek van een van hen?

Iets breder denken :thumbup:


LOL in the space we created zeggen ze toch echt Headhunterz, Noisecontrollers. In die nieuwe pavelow & NC track zeggen ze toch echt pavelow en noisecontrollers .. als a-lusion en scope dj een Second Identity Vocal gebruiken in hun track is het gewoon Second Identity , en fuck it ze zijn samen zowiezo second Identity. Net zoals dat een Wildstylez en Headhunterz track eigenlijk een project one track is ookal heet het niet zo.

Citaat:
Haha wat noem jij een SI vocal dan? De vocal is door A-lusion zelf ingesproken, dus elke vocal die hij nu zelf doet is een SI vocal? Pff..


Je hebt de track gewoon niet goed geluisterd en hebt de vocal niet gehoord die ''Second Identity'' zegt, maak ik uit je reactie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxx Elite

Eilahtan schreef:
Ik denk niet dat wij het eens gaan worden emmerick :x


klopt maar ik heb gewoon gelijk en dat weetje xd Ik zit trouwens wel echt te wachten op die start living in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! Lekker plaatje van deze 2 heren!
Enige kleine minpuntje zijn de kicks, maar dat is te verwaarlozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Eilahtan schreef:
Dakpan schreef:
De vocal zegt Second Identity.

Ja dus?

Als de vocal Noisecontrollers of Headhunterz had gezegd dan was het toch ook geen trek van een van hen?

Iets breder denken :thumbup:


LOL in the space we created zeggen ze toch echt Headhunterz, Noisecontrollers. In die nieuwe pavelow & NC track zeggen ze toch echt pavelow en noisecontrollers .. als a-lusion en scope dj een Second Identity Vocal gebruiken in hun track is het gewoon Second Identity , en fuck it ze zijn samen zowiezo second Identity. Net zoals dat een Wildstylez en Headhunterz track eigenlijk een project one track is ookal heet het niet zo.

Citaat:
Haha wat noem jij een SI vocal dan? De vocal is door A-lusion zelf ingesproken, dus elke vocal die hij nu zelf doet is een SI vocal? Pff..


Je hebt de track gewoon niet goed geluisterd en hebt de vocal niet gehoord die ''Second Identity'' zegt, maak ik uit je reactie op.


Dat zijn nou de WILDSTYLERZZZz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eilahtan schreef:
Hehe laten we het hopen :cool:
Scheelt dit soort discussies in het 'Nieuwe tracks' onderwerp.

Lijkt me een verstandig plan om het nu af te kappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Intro en outro vind ik het beste, de rest boeit mij niet echt, vind het jammer genoeg saai klinken de eerste keer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks