Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking hell die vocals zijn echt heel slecht. melodie is wel leuk en kicks zijn wel ok. Matig plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:11 
 
Hardtraxx Newbie

I like dem melody!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind 't maar rotzooi! Is ie nu ook pleiten bij Scantraxx eigenlijk?

Anyway, als ie een iets moderne Veritas/Guidelinez stijl creëert zou hij zomaar een wat duister en interessant tintje in de Scantraxx familie kunnen zijn. Het had allemaal zo interessant kunnen wezen, voor nu kan ik hem alleen maar de tip geven eens te googlen naar feedback op zijn eigen tracks.. en dan hoop ik dat ie topics zoals dit leest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:
Vind 't maar rotzooi! Is ie nu ook pleiten bij Scantraxx eigenlijk?

Anyway, als ie een iets moderne Veritas/Guidelinez stijl creëert zou hij zomaar een wat duister en interessant tintje in de Scantraxx familie kunnen zijn. Het had allemaal zo interessant kunnen wezen, voor nu kan ik hem alleen maar de tip geven eens te googlen naar feedback op zijn eigen tracks.. en dan hoop ik dat ie topics zoals dit leest..


Leef jij onder een steen. Hij zit nog wel bij Scantraxx maar heeft ook een eigen label genaamd lusive music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Leef jij onder een steen. Hij zit nog wel bij Scantraxx maar heeft ook een eigen label genaamd Lussive Music.


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Oxygene schreef:
Vind 't maar rotzooi! Is ie nu ook pleiten bij Scantraxx eigenlijk?

Anyway, als ie een iets moderne Veritas/Guidelinez stijl creëert zou hij zomaar een wat duister en interessant tintje in de Scantraxx familie kunnen zijn. Het had allemaal zo interessant kunnen wezen, voor nu kan ik hem alleen maar de tip geven eens te googlen naar feedback op zijn eigen tracks.. en dan hoop ik dat ie topics zoals dit leest..


Leef jij onder een steen. Hij zit nog wel bij Scantraxx maar heeft ook een eigen label genaamd lusive music.


Ik was op de hoogte dat ie een eigen label heeft ja, maar ik interesseer me zo weinig nog in A-Lusion dat ik dus niet wist of dat betekende of ie nou bij Scantraxx weg is of niet.. Helaas voor 'm zijn er een hele hand vol nieuwkomers bij Scantraxx die 't beter doen dan hij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de neuk is dit dan voor troep... Vocals min oneindig. Climaxsynth klinkt ontzettend kazig en de melodie is mij te random. De kicks zijn wederom erg slap. Deze plaat heeft voor mij nog weinig met Hardstyle te maken, op de 150 bpm na... Ik blijf steeds maar hopen dat A-Lusion ooit nog eens met een degelijke plaat komt, maar ik geef het nu toch echt op. Erg jammer, want
Analoxx schreef:
op qlimax 2009 was hij nog zo vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een i-ri-tante vocals :P
De rest is ook niet interessant.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks