Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 04:30 
 
Hardtraxx Veteran

laat het dan iemand anders remixe of gewoon niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom worden er laatste tijd alleen maar platen geremixt die ze eigenlijk niet moeten remixen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
waarom worden er laatste tijd alleen maar platen geremixt die ze eigenlijk niet moeten remixen >.<


Dit inderdaad, waarom draaien ze de oude platen dan niet gewoon wat vaker ipv zo'n kak remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
waarom worden er laatste tijd alleen maar platen geremixt die ze eigenlijk niet moeten remixen >.<


Dit inderdaad, waarom draaien ze de oude platen dan niet gewoon wat vaker ipv zo'n kak remix.

Ik zie het nut van zo'n plaat remixen ook niet. Draai gewoon wat vaker die oudere nummers die iedereen geweldig vind en steek je energie in het maken van weer zo'n goed nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me toch een beetje tegen van Atmozfears. Heb meestal wel een hoop met hun tracks, maar deze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De midintro en de outro klinken dik. De melo in de climax vind ik niet slecht klinken, de kicks zijn niet al te best. De synth vind ik zelf typisch A-Lusion, ik krijg al gauw het idee als ik er naar luister dat A-Lusion hem zelf geremixed heeft xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lang zo slecht niet als de reacties hier boven doen vermoeden, hoewel het origineel meer emotie bevat naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Elite

Deze is nooit uitgekomen op out in the open?... En de preview staat op prive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:35 
 
Donateur

Even nieuwe, andere is prive geworden.



Reverse is wel geinig. Niet bijzondere mix, maar gewoon leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Elite

Het gaat erom dat hij nooit is uitgekomen, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:11 
 

HA-HA-HA :')
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks