Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Denk wel bijna de beste track uit de hele HWS epiosde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:01 
 

Ik kan eigelijk niet geloven dat dit van A-Lusion is, als hij deze lijn doortrekt hoor je mij zeker niet klagen, gave plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:03 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Ik kan eigelijk niet geloven dat dit van A-Lusion is, als hij deze lijn doortrekt hoor je mij zeker niet klagen, gave plaat!

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerder al aangegeven dit klinkt super goed! Leuke A-Lusion sounds die ik eigenlijk miste. A-Lusion please ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:57 
 

Godverpleuris, ik vind hem steeds vetter vinden, geweldig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is weer richting de oude A-lusion stijl, dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

jaja hulde dat dit er nog eens uitkomt in 2013 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:15 
 
Hardtraxx Newbie

heerlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit niet opeens spectaculair ofzo, maar dit is uiteraard wel beter dan zijn laatste releases :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weet niet waarom maar die mid intro vind ik het vetst aan het nummer, dat hogere BPM klinkt allemaal net niet helemaal lekker ofzo... wil hem wel live een keertje mee maken, misschien dat mijn mening dan veranderd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

0:40 :cool:

Hoe 1 simpel geluidje van 1 seconde je kippenvel kan bezorgen!

Dan weet ik weer; ja dit is mijn muziek en dat zal t altijd blijven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik word ontiegelijk zenuwachtig van deze plaat, kan er niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede track, jammer van die versnelling.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks