Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: A-lusion

Track(s): Don't Wanna Know (2012 Mix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel was echt ene heerlijke plaat, vind deze toch wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat ie nu al z'n pareltjes verkrachten? Eerst Visual Perception en nu dit. Ik krijg heel erg het gevoel dat ik bij Activator ook had, alsof er een totaal ander persoon achter zit, het niveau lijkt zoveel lager ineens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:21 
 
Hardtraxx Elite

klinkt wel lekker fris, maar kicks zijn niet zo fijn.
origineel is natuurlijk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 20:10 
 

origineel is heel vet en deze ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

lekkere track, vooral de intro! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo onnodig.

Vond A-Lusions sound in die track juist heerlijk. Waarom zou je je vervolgens nog geen jaar later gaan conformeren aan de Wildstylez-achtige norm?

Je weet toch dat je dan niet hetzelfde niveau kan bereiken. En als je eigen sound dan best goed is, zorg dat je je die verder gaat ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Oke bedankt A-lusion, nou opstiften
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nominatie voor slechtste kicks van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Nominatie voor slechtste kicks + slechste edit/remix van eigen productie van het jaar.


:cool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks