Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: A-lusion

Track(s): Be Yourself (Defqon1. 2012 Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wordt ik niet vrolijk van :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Hier wordt ik niet vrolijk van :thumbdown:


idd, zit geen logica in die plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoopte op iets moois maar nee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:09 
 

Wel echt een A-Lusion titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Climax voelt wat leeg. Wel leuk dat de kick niet pitcht en dat er wat drive in zit, maar door die leegte is het het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

A-Lusion moet echt stoppen met muziek maken..
dit is echt een lachertje xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had slechter verwacht na de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit echt een vette plaat! Veel beter dan de crap die hij de laatste tijd produceert. Heerlijke kick in die mid intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand die videoclip van A-Lusion nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij begon zo lekker te producen... maar na al die jaren... is het vanaf 2009 alleen maar down gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 14:26 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Ik had slechter verwacht na de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit dus gewoon een prima track hoor! Eerste sinds lange tijd van A-Lusion die vet is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Vind dit dus gewoon een prima track hoor! Eerste sinds lange tijd van A-Lusion die vet is!

kan me hier prima vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook gewoon een goede track.
De kick mag iets meer bass hebben maar verder is ie prima.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks