Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2026 12:02 

Hardtraxx Veteran

Artiest: 4444 OF A KIND

Track(s): Maximum 4444

Sample/video:

https://www.instagram.com/p/DahjFDwCLe-/

Slide 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 14:01 

Hardtraxx Addict

15:42 min, ook dit is een topplaat, brengt mij helemaal terug bij Project One (L) Totaal iets anders dan veel van hun platen waar veel gevoel en emotie in zit. Dit is drive, kicks, korte climax; gewoon gaan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 15:38 

Hardtraxxer

Het zal vast een onpopulaire mening zijn, maar ik vind het hele project een beetje overhyped. Beide artiesten zijn enorm sterk in hun kunnen, maar zo samen heb ik toch iedere keer het idee dat ze het succes van The Darkest Hour proberen te evenaren. Dat merk je overigens vooral aan 4 The Scene, wat bijna een kopie is.

Heb de Defqon showcase gekeken en de stream op Tomorrowland, maar het is allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak. En dan met een bekende Rihanna vocal er doorheen of een andere poppy vocal, niets voor mij. Ideaal als je als Tomorrowland of dagjespubliek even je laatste energie eruit wil knallen natuurlijk, maar als bezoeker zou ik persoonlijk de act zelfs overslaan denk ik. Iets te commercieel.

En misschien is dat de hele insteek hè, de hardere stijlen bekender maken bij een breed publiek, maar als ik puur als hardstyle liefhebber kijk vind ik het op een aantal tracks na (4 The Scene, 4 The People, Secrets en 4 of a Kind) niet heel boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 15:44 

Hardtraxx Addict

mijn reactie is jouw pf
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks